Ντιμπέιτ μέσω Διαδικτύου 

για τους προεδρικούς 

υποψηφίους στη Βραζιλία...

Ψήφοι μέσω κλικ

Το Διαδίκτυο πέτυχε την πρώτη εκλογική νίκη στη μάχη για τον νέο πρόεδρο της Βραζιλίας. Η δεύτερη τηλεμαχία μεταξύ των τριών επικρατέστερων υποψηφίων μεταδόθηκε από το Ίντερνετ, ενώ και αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλής και στο twitter.

Όπως αναφέρουν τα Μέσα Ενημέρωσης της χώρας, ήταν μια πρωτοβουλία της εφημερίδας Folha de Sao Paolo και του παρόχου UOL.


Το ντιμπέιτ μεταξύ της Ντίλμα Ρουσέφ, του Ζοζέ Σέρα και της Μαρίνα Σίλβα πέτυχε 1,4 εκατομμύρια «χτυπήματα» από 127 χώρες.


Παράλληλα, για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν το πλέον δημοφιλές θέμα στο twitter.


Οι υποψήφιοι δέχθηκαν πολλές ερωτήσεις on line στις οποίες απαντούσαν χωρίς τα ασφυκτικά περιθώρια του τηλεοπτικού χρόνου με όλα τα προβλήματα που αυτός δημιουργεί.


Οι ίδιοι οι υποψήφιοι σχολίασαν την πρωτοβουλία. «Το Ίντερνετ αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο. Ωστόσο, στη Βραζιλία είμαστε ακόμα πολύ μακριά από το να πούμε ότι θα πετύχουμε αυτό που έγινε στις τελευταίες προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ. Εμείς θα αναλάβουμε πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας» σχολίασε το επιτελείο της Ντίλμα Ρουσέφ, η οποία φιλοδοξεί να γίνει η πρώτη γυναίκα πρόεδρος της χώρας.


Η Ρουσέφ αποτελεί προσωπική επιλογή του εξαιρετικά δημοφιλούς προέδρου Ινάσιο «Λούλα» ντα Σίλβα. Παρά το εξαιρετικά τεχνοκρατικό της προφίλ (γεγονός που ξενίζει αρκετούς στη Βραζιλία), η Ρουσέφ προηγείται σε όλες τις δημοσκοπήσεις.


«Πετύχαμε εξαιρετικά υψηλά συμμετοχής στο twitter, ωστόσο, η ευρυζωνικότητα στη Βραζιλία βρίσκεται αρκετά πίσω σε σχέση με άλλες χώρες» σχολίασε από την πλευρά του ο υποψήφιος του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος και κυβερνήτης του Σάο Πάολο Ζοζέ Σέρα.


Στη Βραζιλία των 190 εκατομμυρίων κατοίκων, περίπου 67,5 εκατομμύρια Βραζιλιάνοι άνω των 16 ετών (το 35% του πληθυσμού) έχουν πρόσβαση στο Ίντερνετ, διατηρούν λογαριασμό στο twi iter, το Facebook ή το εξαιρετικά δημοφιλές στη Νότιο Αμερική δίκτυο Orkut.


Οι αριθμοί και τα στοιχεία κάνουν τους πάντες να συνειδητοποιήσουν τη σημασία του Διαδικτύου στην προεκλογική εκστρατεία εν όψει της κάλπης του Οκτωβρίου.


Ακόμα και «μικροί» υποψήφιοι με ελάχιστη τηλεοπτική παρουσία, χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να περάσουν τις θέσεις τους.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Τζέφερσον Καμίλο του Προοδευτικού Κόμματος (ΡΡ). Δημιούργησε μικρά βίντεο κάτω του ενός λεπτού με πολιτικά μηνύματα, τα οποία «επικοινωνούν» ηθοποιοί φορώντας μόνο τα εσώρουχά τους. Ακόμα και με αυτό τον τρόπο πέτυχε «χτυπήματα» άνω των 150 χιλιάδων...
source:tanea.gr
top