Στα χέρια μας το «καυτό»
Peugeot RCZ ...
To είχαμε δει για πρώτη φορά ως πρωτότυπο στο «πράσινο» περίπτερο της Peugeot στη Φρανκφούρτη του 2007. Η αλήθεια είναι πως τότε, μετά τα πρώτα επιφωνήματα θαυμασμού, ο υπογράφων δεν πίστευε σε καμία περίπτωση ότι αυτό το αυτοκίνητο θα μπει στην παραγωγή.
Κι όμως, η Peugeot με διέψευσε πανηγυρικά παίρνοντας παράλληλα τον άτυπο τίτλο της εταιρείας και τα μεγαλύτερα guts (ή ό,τι άλλο θέλετε), όπως λένε οι Αμερικανοί! Γιατί θέλει κότσια να δημιουργήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο που, όπως και να το κάνουμε, απευθύνεται σε συγκεκριμένη μερίδα υποψήφιων αγοραστών, ενώ ένα τόσο ειδικό αυτοκίνητο πρέπει να έχει και τα ανάλογα guts και στον δρόμο. Και το RCZ τα έχει!
Αμα τη εμφανίσει του, δεν έχουμε να πούμε πολλά, αφού όπως οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Το εσωτερικό του RCZ, όπως και να το κάνουμε, δεν συνάδει και πολύ με την απίστευτη σε ομορφιά εξωτερική εμφάνιση. Είναι, όμως, υπερπολυτελές, άνετο και ιδιαίτερα εργονομικό. Τα χειριστήριά του οι έχοντες Peugeot τα έχουν ξαναδεί, όπως και τα όργανα, το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό.
Αυτό που ίσως να μην έχουν ξαναδεί είναι η απίστευτη ποιότητα των υλικών αλλά και η δερμάτινη επένδυση με την οποία ήταν ντυμένο όλο το ταμπλό του RCZ, το οποίο όμως θα πρέπει να το πληρώσετε έξτρα για να το βάλετε. Κάτω από το μακρύ (σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα των 4,3 m) αναπνέει το υπερτροφοδοτούμενο διαμάντι της Peugeot, ο 1.600άρης THP με απόδοση 156 ίππους.
Και… μούρη και γκάζια
Ο κινητήρας, συνεπικουρούμενος από το πολύ καλό 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, κινεί με άνετα και με την ανάλογη σβελτάδα για τον σπορ χαρακτήρα του το RCZ. Το τιμόνι του είναι άμεσο και ιδιαίτερα «κοφτερό» στις εντολές του οδηγού, ενώ η ανάρτησή του ένα… ποίημα, ιδιαίτερα όταν θελήσεις να στρίψεις για τα καλά το αυτοκίνητο. Τοποθετείσαι στη στροφή με ευκολία, στρίβεις σχεδόν με όσα (πάντα στα υψηλά -βέβαια- όρια του αυτοκινήτου) και βγαίνεις με ελαφρύ γκάζι από τη στροφή. Αν το παρακάνεις, θα σε διορθώσει το ESP, το οποίο βέβαια επεμβαίνει διακριτικά εφόσον το έχεις στο on.
Σε καταναλώσεις κ.λπ. δεν θέλω να αναφερθώ (θα τις δείτε στους πίνακες) αλλά θα ήθελα να συζητήσουμε λίγο την τιμή. Τα σχεδόν 30.000 ευρώ που κοστίζει (η βασική έκδοση) σίγουρα δεν είναι λίγα για μια εταιρεία που μας έχει συνηθίσει σε καλά και οικονομικά αυτοκίνητα. Αν όμως κρύβατε το σηματάκι από το RCZ και απλώς το οδηγούσατε, σίγουρα θα θεωρούσατε την τιμή απλώς εξευτελιστική. Ναι, τα δεδομένα έχουν αλλάξει στην αυτοκίνηση και αυτά που είχαμε συνηθίσει για κάθε εταιρεία θα πρέπει να τα ξεχάσουμε.
Το RCZ είναι ένα προσιτό supercar της διπλανής πόρτας και η τιμή του είναι καλή γι’ αυτούς που ζητάνε ένα αυτοκίνητο που θα ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ να το οδηγούν.
Κι όμως, η Peugeot με διέψευσε πανηγυρικά παίρνοντας παράλληλα τον άτυπο τίτλο της εταιρείας και τα μεγαλύτερα guts (ή ό,τι άλλο θέλετε), όπως λένε οι Αμερικανοί! Γιατί θέλει κότσια να δημιουργήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο που, όπως και να το κάνουμε, απευθύνεται σε συγκεκριμένη μερίδα υποψήφιων αγοραστών, ενώ ένα τόσο ειδικό αυτοκίνητο πρέπει να έχει και τα ανάλογα guts και στον δρόμο. Και το RCZ τα έχει!
Αμα τη εμφανίσει του, δεν έχουμε να πούμε πολλά, αφού όπως οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Το εσωτερικό του RCZ, όπως και να το κάνουμε, δεν συνάδει και πολύ με την απίστευτη σε ομορφιά εξωτερική εμφάνιση. Είναι, όμως, υπερπολυτελές, άνετο και ιδιαίτερα εργονομικό. Τα χειριστήριά του οι έχοντες Peugeot τα έχουν ξαναδεί, όπως και τα όργανα, το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό.
Αυτό που ίσως να μην έχουν ξαναδεί είναι η απίστευτη ποιότητα των υλικών αλλά και η δερμάτινη επένδυση με την οποία ήταν ντυμένο όλο το ταμπλό του RCZ, το οποίο όμως θα πρέπει να το πληρώσετε έξτρα για να το βάλετε. Κάτω από το μακρύ (σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα των 4,3 m) αναπνέει το υπερτροφοδοτούμενο διαμάντι της Peugeot, ο 1.600άρης THP με απόδοση 156 ίππους.
Και… μούρη και γκάζια
Ο κινητήρας, συνεπικουρούμενος από το πολύ καλό 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, κινεί με άνετα και με την ανάλογη σβελτάδα για τον σπορ χαρακτήρα του το RCZ. Το τιμόνι του είναι άμεσο και ιδιαίτερα «κοφτερό» στις εντολές του οδηγού, ενώ η ανάρτησή του ένα… ποίημα, ιδιαίτερα όταν θελήσεις να στρίψεις για τα καλά το αυτοκίνητο. Τοποθετείσαι στη στροφή με ευκολία, στρίβεις σχεδόν με όσα (πάντα στα υψηλά -βέβαια- όρια του αυτοκινήτου) και βγαίνεις με ελαφρύ γκάζι από τη στροφή. Αν το παρακάνεις, θα σε διορθώσει το ESP, το οποίο βέβαια επεμβαίνει διακριτικά εφόσον το έχεις στο on.
Σε καταναλώσεις κ.λπ. δεν θέλω να αναφερθώ (θα τις δείτε στους πίνακες) αλλά θα ήθελα να συζητήσουμε λίγο την τιμή. Τα σχεδόν 30.000 ευρώ που κοστίζει (η βασική έκδοση) σίγουρα δεν είναι λίγα για μια εταιρεία που μας έχει συνηθίσει σε καλά και οικονομικά αυτοκίνητα. Αν όμως κρύβατε το σηματάκι από το RCZ και απλώς το οδηγούσατε, σίγουρα θα θεωρούσατε την τιμή απλώς εξευτελιστική. Ναι, τα δεδομένα έχουν αλλάξει στην αυτοκίνηση και αυτά που είχαμε συνηθίσει για κάθε εταιρεία θα πρέπει να τα ξεχάσουμε.
Το RCZ είναι ένα προσιτό supercar της διπλανής πόρτας και η τιμή του είναι καλή γι’ αυτούς που ζητάνε ένα αυτοκίνητο που θα ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ να το οδηγούν.
source:protothema.gr
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 156 PS/5.800 rpm
Ροπή: 24.4 kgm/1.400 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 214 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 8,4 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 6,7 lt
Εκπομπές CO2: 155 gr/km
Βάρος: 1.394 kg
Διαστάσεις ΜxΠxΥ: 4.290x2.107x1.352 mm
Χώρος αποσκευών: 320 lt
Τιμή: από 29.880 ευρώ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 156 PS/5.800 rpm
Ροπή: 24.4 kgm/1.400 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 214 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 8,4 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 6,7 lt
Εκπομπές CO2: 155 gr/km
Βάρος: 1.394 kg
Διαστάσεις ΜxΠxΥ: 4.290x2.107x1.352 mm
Χώρος αποσκευών: 320 lt
Τιμή: από 29.880 ευρώ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου