«Ανένδοτος» από τους
φορτηγατζήδες...
Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία των οδηγών από τις κινητοποιήσεις των οδηγών φορτηγών και βυτιοφόρων. Από νωρίς το πρωί παράταξαν τα οχήματα τους κλείνοντας τα διόδια της Ελευσίνας, με αποτέλεσμα να προκληθεί το πρωί κυκλοφοριακό χάος στο σημείο.
Στη συνέχεια ο αυτοκινητόδρομος άνοιξε και πλέον η κυκλοφορία αποκαθίσταται. Φορτηγά βρίσκονται επίσης σταθμευμένα και στο μπλόκο της Αθηνών-Λαμίας στο ύψος της Μεταμόρφωσης.
Ετσι έστω και με κομμένα τα φτερά συνεχίζουν τον... ανένδοτο οι ιδιοκτήτες φορτηγών χερσαίων μεταφορών αντιδρώντας στις ρυθμίσεις του υπουργείου Υποδομών για την απελευθέρωση του κλάδου.
Οι επαγγελματίες κατανοούν ότι περιθώρια αλλαγών δεν υπάρχουν στο νόμο όμως είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους καθώς η άποψη που επικρατεί είναι ότι δεν έχουν να χάσουν τίποτα.
Από την πλευρά της, η κυβέρνηση δεν κάνει ούτε ένα βήμα πίσω και ετοιμάζεται για την ψήφιση του νομοσχεδίου που εκτιμάται ότι θα γίνει την επόμενη εβδομάδα καθώς η ρύθμιση προβλέπεται να περάσει από την ολομέλεια την προσεχή Τρίτη.
Ήδη πάντως το κοινό μέτωπο του κλάδου έχει αρχίζει να μπάζει νερά καθώς δεν λείπουν οι γκρίνιες για την τύχη των κινητοποιήσεων, τη ίδια στιγμή που οι βυτιοφορείς εμφανίζονται ικανοποιημένοι από τις τροποποιήσεις που έγιναν στο νόμο για τον κλάδο τους.
Χθες κατά την ακρόαση των ιδιοκτητών φορτηγών στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Χερσαίων Μεταφορών κ. Γιώργος Τζωρτζάτος, χαρακτήρισε «φαρισαϊσμό» τις αλλαγές που έφερε την Τρίτη ο κ. Ρέππας για την αύξηση της άυλης αξίας των αδειών για τα βυτιοφόρα και υπεραμύνθηκε των αιτημάτων του κλάδου για πενταετή μεταβατική περίοδο και για διατήρηση του 35% της αξίας των αδειών μετά τη λήξη της τριετίας που με βάση το νόμο, προβλέπεται να μηδενιστούν.
Υποστήριξε μάλιστα ότι οι εταιρείες που προβλέπει η μεταρρύθμιση θα οδηγήσουν σε τριπλασιασμό των κομίστρων τα επόμενα χρόνια και ότι ευνοούν την εναρμόνιση τιμών.
Για άλλη μια φορά τονίστηκε η αδικία που δημιουργεί ο νόμος μεταξύ παλαιών και νέων ιδιοκτητών, επισημάνθηκε ότι οι επαγγελματίες φορολογούνται με 45% «λες και διαθέτουν βιτρίνα στη Ερμού» ενώ εξέφρασε τις επιφυλάξεις για την ένταξη του κλάδου σε αναπτυξιακά προγράμματα από τη στιγμή που όπως είπε, τα περισσότερα φορτηγά είναι αγορασμένα με δάνεια και τους παρακρατείται η κυριότητα.source:protothema.gr
Στη συνέχεια ο αυτοκινητόδρομος άνοιξε και πλέον η κυκλοφορία αποκαθίσταται. Φορτηγά βρίσκονται επίσης σταθμευμένα και στο μπλόκο της Αθηνών-Λαμίας στο ύψος της Μεταμόρφωσης.
Ετσι έστω και με κομμένα τα φτερά συνεχίζουν τον... ανένδοτο οι ιδιοκτήτες φορτηγών χερσαίων μεταφορών αντιδρώντας στις ρυθμίσεις του υπουργείου Υποδομών για την απελευθέρωση του κλάδου.
Οι επαγγελματίες κατανοούν ότι περιθώρια αλλαγών δεν υπάρχουν στο νόμο όμως είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους καθώς η άποψη που επικρατεί είναι ότι δεν έχουν να χάσουν τίποτα.
Από την πλευρά της, η κυβέρνηση δεν κάνει ούτε ένα βήμα πίσω και ετοιμάζεται για την ψήφιση του νομοσχεδίου που εκτιμάται ότι θα γίνει την επόμενη εβδομάδα καθώς η ρύθμιση προβλέπεται να περάσει από την ολομέλεια την προσεχή Τρίτη.
Ήδη πάντως το κοινό μέτωπο του κλάδου έχει αρχίζει να μπάζει νερά καθώς δεν λείπουν οι γκρίνιες για την τύχη των κινητοποιήσεων, τη ίδια στιγμή που οι βυτιοφορείς εμφανίζονται ικανοποιημένοι από τις τροποποιήσεις που έγιναν στο νόμο για τον κλάδο τους.
Χθες κατά την ακρόαση των ιδιοκτητών φορτηγών στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Χερσαίων Μεταφορών κ. Γιώργος Τζωρτζάτος, χαρακτήρισε «φαρισαϊσμό» τις αλλαγές που έφερε την Τρίτη ο κ. Ρέππας για την αύξηση της άυλης αξίας των αδειών για τα βυτιοφόρα και υπεραμύνθηκε των αιτημάτων του κλάδου για πενταετή μεταβατική περίοδο και για διατήρηση του 35% της αξίας των αδειών μετά τη λήξη της τριετίας που με βάση το νόμο, προβλέπεται να μηδενιστούν.
Υποστήριξε μάλιστα ότι οι εταιρείες που προβλέπει η μεταρρύθμιση θα οδηγήσουν σε τριπλασιασμό των κομίστρων τα επόμενα χρόνια και ότι ευνοούν την εναρμόνιση τιμών.
Για άλλη μια φορά τονίστηκε η αδικία που δημιουργεί ο νόμος μεταξύ παλαιών και νέων ιδιοκτητών, επισημάνθηκε ότι οι επαγγελματίες φορολογούνται με 45% «λες και διαθέτουν βιτρίνα στη Ερμού» ενώ εξέφρασε τις επιφυλάξεις για την ένταξη του κλάδου σε αναπτυξιακά προγράμματα από τη στιγμή που όπως είπε, τα περισσότερα φορτηγά είναι αγορασμένα με δάνεια και τους παρακρατείται η κυριότητα.source:protothema.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου