Κωστόπουλος: Δεν θα μου πει η Μενεγάκη τι θα γράψω

Σε πρόσφατη συνέντευξη του Πέτρου Κωστόπουλου, όπου μίλησε για όλους και για όλα, ερωτήθηκε, όπως είναι φυσικό, και για τη δημοσίευση των επίμαχων φωτογραφιών της κουμπάρας του Ελένης Μενεγάκη με τον Μάκη Παντζόπουλο στο περιοδικό OK. Ιδού λοιπόν τι απάντησε:

- Το επάγγελμά μου δεν είναι κουμπάρος
«Μεγαλύτερη βαρεμάρα και μεγαλύτερο κενό από αυτό το θέμα δεν υπάρχει. Ούτε τσακώθηκα, ούτε μου 'πε, ούτε της είπα. Καλός ο χαβαλές, για να γίνεται βαβούρα σε μπλογκ και σε εκπομπές. Τι να χωρίσω ακριβώς με τη Μενεγάκη; Πάω για βασιλιάς της πρωινής ζώνης; Το επάγγελμά μου δεν είναι κουμπάρος. Χρόνια έχω δηλώσει στην ταυτότητα δημοσιογράφος-εκδότης. Και μάγειρας. Το τι βγαίνει σε ένα περιοδικό ή σε μια εφημερίδα δεν είναι αποτέλεσμα φιλικών ή άλλων σχέσεων. Κι αν αυτό συμβαίνει, είναι κακό. Αν οι φωτογραφίες δεν έβγαιναν στο "OK", θα έβγαιναν στο "Hello", στη "Real" ή στο "Θέμα". Ποιος είμαι; Ο Στάλιν για να βγάλω τη μούρη του Τρότσκι από τις φωτογραφίες; Και, μάλιστα, από δημόσιο χώρο;


- Όλοι οι κάλλιστοι φίλοι της Ελένης έτρεξαν να τις αναδημοσιεύσουν, προφανώς, γιατί τις είχε βγάλει ο κουμπάρος και όχι για να πουλήσουν, βεβαίως βεβαίως; Η υποκρισία έχει και όρια. Όλα μου τα έντυπα κι εγώ ο ίδιος έχουμε γράψει επανειλημμένα ότι είναι γελοιότητα να κριτικάρει ηθικά κανείς το ζευγάρι Μενεγάκη-Λάτσιου επειδή χωρίζει. Δική τους ζωή είναι, ό,τι γουστάρουν κάνουν. Κατ' αρχάς, οι μισοί που κράζουν είναι χωρισμένοι οι ίδιοι; Τι να λέμε;».


-Θα πω εγώ τώρα αν είναι ο Γιάννης καλός ή κακιά η Ελένη; Με την Ελένη δεν είχαμε ποτέ καμία ιδιαίτερη σχέση, να μου λέει τι θα γράψω για εκείνη ή να μου δώσει εμένα κάτι παραπάνω. Ήταν επαγγελματίας και κανόνιζε κάθε χρόνο να δώσει σε όλους εξώφυλλα. Άλλωστε, το όνομα του Μάκη γράφτηκε στο "Hello" και όχι σε δικό μου περιοδικό. Και για μένα, κάποιοι πονηροί που στην αρχή έλεγαν ότι δεν γράφω τίποτα για τρεις μήνες και κάνω το κουνέλι, μετά είπαν ότι είμαι αιμοσταγής κουμπάρος. Ποιοι; Προφανώς οι καθαρόαιμοι, οι αγνοί και τίμιοι δημοσιογράφοι. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;».
source: protothema.gr
top