Χωρίς Ριέρα στο Ισραήλ 

ο Ολυμπιακός...


Χωρίς τον Άλμπερτ Ριέρα θα ταξιδέψει ο Ολυμπιακός για το Ισραήλ, ενόψει του επαναληπτικού (5/8) με την Μακάμπι Τελ Αβιβ, για τον τρίτο προκριματικό γύρο του Europa League.

O τεχνικός της ομάδας του Πειραιά, Έβαλντ Λίνεν έκρινε ότι ο Ισπανός άσος δεν είναι ακόμη στα επιθυμητά επίπεδα αγωνιστικής κατάστασης και έτσι αποφάσισε να μην τον συμπεριλάβει στην αποστολή.


Εν αντιθέσει με τον Ριέρα, ο Ντουντού θα βρίσκεται στη διάθεση του Γερμανού τεχνικού. Ο Βραζιλιάνος μέσος θα ενσωματωθεί απευθείας στην αποστολή στο Ισραήλ, ενώ όσο έμεινε στην πατρίδα του ακολουθούσε ειδικό πρόγραμμα.


Αναλυτικά οι 21 «εκλεκτοί» του Λίνεν: Νικοπολίδης, Μέγερι, Πάρντο, Γκαλίτσιος, Τοροσίδης, Ρ. Μπράβο Χολέμπας, Α. Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ, Μοδέστο, Ντουντού (θα ενσωματωθεί στην αποστολή στο Τελ Αβίβ), Ιμπαγάσα, Όσκαρ, Γ. Παπαδόπουλος, Μαρέσκα, Ζαϊρί, Φετφατζίδης, Ρόμενταλ, Μήτρογλου, Ντιόγκο, Ντάρμπισιρ.


Η αποστολή του Ολυμπιακού θα αναχωρήσει το πρωί της Τετάρτης στις 10:30 για το Τελ Αβίβ.


Στα της σημερινής προπόνησης ο Κέβιν Μιραλάς ακολούθησε πρόγραμμα αποθεραπείας, όπως και ο Βαλεριάνος, ο οποίος ταλαιπωρείται από τραυματισμό.


Οι παίκτες που δεν συμπεριλήφθηκαν στην αποστολή για τον επαναληπτικό με την Μακάμπι, θα προπονηθούν αύριο στις 08:30 το πρωί στο Αθλητικό Κέντρο του Ρέντη, ενώ για την ίδια ώρα είναι προγραμματισμένη και η προπόνηση της Πέμπτης.
source:zougla.gr
ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ OFFTOWN ΤΩΡΑ..
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ 
ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ..

Συντηρητικοί στο κρεβάτι 

οι Βρετανοί...

Ιωάννα Μαμάη
Συντηρητικοί φαίνεται πως είναι οι Βρετανοί στο σεξ αφού το 60% παραδέχτηκε σε έρευνα πως προτιμά την ιεραποστολική στάση όταν έρχεται σε σεξουαλική επαφή με το ταίρι του.

Επιπλέον, η μέση διάρκεια μιας επαφής κρατά περίπου 24 λεπτά. Όπως έδειξε η μελέτη που διεξήχθη σε 3.000 άτομα, το μεγαλύτερο ποσοστό των ζευγαριών χρησιμοποιεί δύο με τρεις στάσεις ωστόσο η κατάληξη είναι τις περισσότερες φορές... ιεραποστολική.

Στη δεύτερη θέση έρχεται το doggy style και στην τρίτη η στάση με τη σύντροφο από πάνω.

Παράλληλα, περισσότεροι από τους μισούς παραδέχτηκαν πως θα ήθελαν να κάνουν σεξ συχνότερα ή κάπου αλλού εκτός από το υπνοδωμάτιο, μέρος που το 89% των Βρετανών επιλέγει για τις ιδιαίτερες στιγμές του.

"Η έρευνα δείχνει πως οι Βρετανοί προτιμούν κάποιες συγκεκριμένες και άνετες στάσεις. Ένα στα δέκα ζευγάρια είπαν πως εφαρμόζουν μόνο μια στάση γεγονός που κάνει βαρετή και μη ικανοποιητική την ερωτική ζωή τους.

Επίσης, το 78% των ζευγαριών δεν κάνει σεξ αργά το βράδυ ποσοστό που δείχνει πως πιθανότατα είναι εξαντλημένοι από τη δουλειά και προτιμούν ένα καλό ύπνο", είπε εκπρόσωπος της ιστοσελίδας UKDating.com που διεξήγαγε την έρευνα.
source:cosmo.gr

Για ένα δολάριο πωλήθηκε 

το Newsweek...

Για ένα δολάριο αγόρασε ο Σίντνεϊ Χάρμαν, ιδρυτής εταιρείας συσκευών ήχου, το αμερικανικό ειδησεογραφικό περιοδικό Newsweek. Ο Χάρμαν θα καλύψει και τις ζημιές του περιοδικού, αν και ένα μέρος των υποχρεώσεων (κυρίως ασφαλιστικών) παραμένει στα χέρια της Washington Post Company, στην οποία ανήκε για 50 χρόνια.
Το 2009 οι ζημιές του περιοδικού έφτασαν τα 30 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το προσωπικό αποτελείται από 350 άτομα. Ο 91χρονος Χάρμαν υποσχέθηκε ότι δεν θα προχωρήσει σε απολύσεις.
source:tvxs.gr

Τι θα δούμε στον Alpha 

τη νέα σεζόν;

Ελένη Μενεγάκη
Σε περίοδο οικονομικής κρίσης η τηλεόραση της επόμενης σεζόν απαντά με real life προγράμματα του εξωτερικού προσαρμοσμένα στις ανάγκες της ημεδαπής, με μαγειρικά ριάλιτι, αλλά και με τηλεπαιχνίδια που υπόσχονται αστρονομικά ποσά.

Secret Story Ως απάντηση στην αρπαγή της τελευταίας στιγμής του Real Housewives εμφανίζεται το Secret Story, που δεν είναι τίποτα άλλο από τη γαλλική version του Big Brother. Δεκατέσσερις παίκτες είναι έγκλειστοι για δώδεκα εβδομάδες προκειμένου να κερ­δίσουν το χρηματικό έπαθλο των 200.000 ευρώ. Πολύ μεγάλο μέρος του παιχνιδιού, τουλάχιστον στη γαλλική version, έχουν τα μυστικά που καλείται κάθε διαγωνιζόμε­νος να αποκαλύψει. Μυστικά που μπορεί να αφορούν το οτιδήποτε πολύ προσω­πικό στις ζωές των παικτών. Κάθε μυστι­κό θα έχει αντίτιμο 10.000 ευρώ, ενώ κάθε εβδομάδα δύο παίκτες θα είναι προτεινό­μενοι προς αποχώρηση.


Ι Love My Country
Πρόκειται για ένα παιχνίδι σχεδιασμένο από τον πατέρα του Big Brother. Η πρώ­τη του προβολή έγινε το 2008 στη Δανία και από τότε τα δικαιώματα προβολής του έχουν πωληθεί σε περισσότερες από δέ­κα χώρες. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού υπάρχουν δύο ομάδες, η καθεμία με το δικό της αρχηγό, που καλούνται να απα­ντήσουν σε ένα πλήθος ερωτή­σεων που αφορούν την πατρίδα τους. Στο τέλος του προγράμμα­τος η νικήτρια ομάδα παίρνει ένα δώρο που είναι συμβο­λικό και προέρχεται από την παράδοση του τό­που της κάθε ομά­δας. Την παρουσί­αση θα αναλάβει η Ελένη Μενεγάκη.
 source:yupi.gr

Η ΒΡ έστειλε τον 

λογαριασμό στους συνεταίρους της!


Η  ΒΡ αποκάλυψε την Τρίτη πως πρόσφατα απέστειλε μη εξοφληθέντα ακόμη χρεωστικά τιμολόγια, συνολικού ύψους 1,67 δισ. δολαρίων για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, στους συνεταίρους της στον Κόλπο του Μεξικού Mitsui και Anadarko, προκειμένου να συνεισφέρουν και εκείνοι στα έξοδα για την πρόκληση της μεγάλης πετρελαιοκηλίδας στην περιοχή.
Η Mitsui, που κατέχει ποσοστό 10% στην γεώτρηση που ευθύνεται για τη μόλυνση, καλείται να καλύψει 110 εκατ. δολάρια για τον Μάιο και 368 εκατ. για τον Ιούνιο, και η Anadarko, που διαθέτει το 25%, χρεώνεται με την κάλυψη 272 εκατ. δολαρίων για τον Μάιο και 919 εκατ. για τον Ιούνιο.
Εκπρόσωπος της εταιρείας, ερωτηθείς από το Γαλλικό Πρακτορείο, δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει εάν έχουν αποσταλεί και τα τιμολόγια για τον Ιούλιο. Κανένα από αυτά τα τιμολόγια-που αφορούν τις τεχνικές μεθόδους για τον περιορισμό της πετρελαιοκηλίδας και τις αποζημιώσεις-δεν έχει εξοφληθεί, «όμως θα χρησιμοποιήσουμε κάθε μέσον για να γίνει αυτό», σχολίασε ο ίδιος.
Κατά τον εκπρόσωπο, η ΒΡ θεωρεί πως οι συνεταίροι της είναι εξίσου υπεύθυνοι για όλα τα κόστη που μπορούν να προκύψουν, εξόν από εκείνα για τα οποία εγκαλείται άμεσα η ΒΡ.
H ΒΡ αναμένεται να ξεκινήσει τις δοκιμές στην πετρελαιοπηγή προκειμένου να διαπιστώσει πως θα διαχειριστεί την τεχνική της «στατικής παύσης», που θα βοηθήσει την εξάπαντος κάλυψη της διαρροής, ανακοίνωσε ο Αμερικανός υπεύθυνος για την επίβλεψη των εργασιών περιορισμού της κηλίδας.
Η έγχυση ανεστάλη την Δευτέρα, διότι η ΒΡ εντόπισε μία μικρή διαρροή στο κάλυμμα που έχει τοποθετηθεί στο άνοιγμα της πετρελαιοπηγής, τόνισε ο απόστρατος ναύαρχος της Ακτοφυλακής Θαντ Άλεν. Όπως τόνισε ο ίδιος στους δημοσιογράφους στο Χιούστον η ΒΡ επιδιόρθωσε το πρόβλημα στη διάρκεια της νύκτας.
source:protothema.gr

Θανατική ποινή για το 

στρατιώτη που 

έδωσε το υλικό στο Wikileaks προτείνει βουλευτής...

Αν βρεθεί ένοχος προδοσίας

Την ποινή του θανάτου πρότεινε μέλος του Κογκρέσου για το στρατιώτη που φέρεται να έδωσε στο Wikileaks χιλιάδες σελίδες με απόρρητο υλικό και το βίντεο με την επίθεση κατά Ιρακινών το 2007.

Στο στόχαστρο του βουλευτή μπήκε ο στρατιώτης Μπράντλι Μάνινγκ που φέρεται να είναι πίσω από τη διαρροή στο Wikileaks μεγάλου όγκου απόρρητου υλικού που εξέθεσε τη δράση των ΗΠΑ στο Ιράκ και το Αφγανιστάν.

Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό ο Μάικ Ρότζερς τόνισε ότι αν ο Μάνινγκ κριθεί ένοχος προδοσίας εν καιρώ πολέμου, πρέπει να του επιβληθεί η θανατική ποινή.

Επιπλέον ο Ρότζερς επέκρινε την «κουλτούρα των αποκαλύψεων» που προτρέπει ανθρώπους σαν τον Μάνινγκ να αποκαλύπτουν ευαίσθητο υλικό με το σκεπτικό ότι κάνουν κάτι καλό.

Ο Μάνινγκ κρατείται στην απομόνωση σε φυλακή στη Βιρτζίνια, ενώ για την ώρα δεν είναι γνωστό αν θα δικαστεί σε στρατοδικείο ή σε ομοσπονδιακό δικαστήριο.

Εντωμεταξύ, πληροφορίες φέρουν αμερικανικές υπηρεσίες να έχουν οργανώσει ανθρωποκυνηγητό κατά του ιδρυτή του Wikileaks Τζούλιαν Ασάντζ.

Πάντως, στην ιστοσελίδα έχει ανέβει από τη Κυριακή ένα μυστηριώδες κρυπτογραφημένο αρχείο που λέγεται «Ασφάλεια» («Insurance»). Πολλοί εικάζουν ότι περιέχει πληροφορίες που θα δημοσιευτούν αν συμβεί κάτι στον Ασάντζ.source:tanea.gr

Τα κλειστά επαγγέλματα 

στη Βρετανία...

Θανάσης Γκαβός, 
Στη Βρετανία τα «κλειστά» επαγγέλματα (102 ειδικότητες συνολικά) απαιτούν εθνικά πιστοποιητικά εξειδίκευσης και ικανότητας. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν διότι ο επαγγελματίας προέρχεται από το εξωτερικό, τότε υπάρχουν αυστηρές προϋποθέσεις και εξετάσεις για να μπορέσει να ασκήσει το επάγγελμά του στη χώρα. Η ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα τυπικά και ουσιαστικά γίνεται σεβαστή στις περισσότερες περιπτώσεις και έχει ανοίξει το δρόμο για Ευρωπαίους πολίτες να ασκούν το «κλειστό» επάγγελμά τους στη Βρετανία. Η διαδικασία απελευθέρωσης έχει αρχίσει εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς ελάχιστοι ή ανύπαρκτοι είναι πλέον γεωγραφικοί, πληθυσμιακοί ή άλλοι περιορισμοί όπως διαφημιστικοί ή περιθώρια κέρδους κτλ.

Για τους συμβολαιογράφους υπήρχαν μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1990 γεωγραφικοί περιορισμοί που υπαγόρευαν τα χωρικά όρια άσκησης του επαγγέλματος καθενός. Ιδιαίτερης μεταχείρισης τύγχαναν οι συμβολαιογράφοι του Λονδίνου που «προστατεύονταν» από τον ανταγωνισμό εκτός πρωτεύουσας, έχοντας μάλιστα δικό τους διακριτό πρόγραμμα εκπαίδευσης. Ήταν ένα από τα τελευταία πραγματικά «κλειστά» επαγγέλματα στη Βρετανία. Η βρετανική κυβέρνηση άρχισε την απελευθέρωση της αγοράς νομικών υπηρεσιών από τα τέλη της δεκαετίας του 1990. Συγκεκριμένα για τους συμβολαιογράφους, το 1999 επετράπη η υποβολή αίτησης άσκησης του επαγγέλματος στο Λονδίνο και από υποψήφιους συμβολαιογράφους εκτός πρωτεύουσας. Για τους συμβολαιογράφους η διαδικασία και οι απαιτήσεις για την απόκτηση άδειας άσκησης του επαγγέλματος στη Βρετανία είναι πολύ αυστηρές. Αυτό συμβαίνει διότι οι συμβολαιογράφοι ιστορικά πρέπει να έχουν την έγκριση του Αρχιεπισκόπου του Καντερμπέρι και των Ανακτόρων του Μπάκιγχαμ (ενδεικτικό της βαρύτητας που έχει η παράδοση στο συγκεκριμένο επάγγελμα που ανάγεται στη ρωμαϊκή εποχή). Για το λόγο αυτό σε όλη την Αγγλία, την Ουαλία και τη Βόρεια Ιρλανδία υπάρχουν 1000 συμβολαιογράφοι, δηλαδή περίπου 1 συμβολαιογράφος ανά 55.000 πολίτες. Οι αμοιβές των συμβολαιογράφων ορίζονται κατόπιν «σύστασης» από το δικηγορικό σύλλογο.


Αρχή απελευθέρωσης το 1990
, οριστική απελευθέρωση το 1999. Οι συμβολαιογράφοι πλέον ορίζουν την αμοιβή τους σε ανταγωνιστικά επίπεδα, με μια μέση χρέωση να είναι 160 λίρες την ώρα (194 ευρώ). Η ένωση των συμβολαιογράφων στη Βρετανία υπολογίζει ότι τα έσοδα ενός συμβολαιογράφου έχουν αυξηθεί κατά περίπου 30% μετά την απελευθέρωση του επαγγέλματος. Μάλιστα το εισόδημα φέρεται να είναι τόσο ικανοποιητικό ώστε 60 συμβολαιογράφοι την τελευταία πενταετία έχουν επιλέξει να μην ασκούν παράλληλα το επάγγελμα του δικηγόρου ως έχουν δικαίωμα να κάνουν.

Σταδιακή ήταν η άρση ορισμένων περιορισμών στην άσκηση του δικηγορικού επαγγέλματος στη Βρετανία, όπως: η απαγόρευση κατοχής ποικίλων ειδικοτήτων, η απαγόρευση διαφήμισης χαμηλότερων χρεώσεων για τον πελάτη, η απαγόρευση διαφήμισης μέσω της μεθόδου των τηλεφωνημάτων σε υπάρχοντες πελάτες για την παρουσίαση των υπηρεσιών που προσφέρει κάποιος δικηγόρος, η απαγόρευση λήψης πληρωμής για την παραπομπή ενός πελάτη σε κάποιον πιο εξειδικευμένο δικηγόρο. Επίσης, ακόμα πιο πρόσφατα επετράπη η πρόσληψη ενός δικηγόρου από μια εταιρεία (μη-δικηγορική) με σκοπό την παροχή συμβουλών σε πελάτες (π.χ. η παροχή συμβουλών από δικηγόρους που έχουν προσληφθεί από τράπεζες ή σουπερμάρκετ). Σε ισχύ είναι η απαγόρευση διαφήμισης μέσω τυχαίων τηλεφωνημάτων σε πιθανούς πελάτες. Επίσης, τα όρια των αμοιβών των δικηγόρων δεν ορίζονται ακριβώς, αλλά «συνιστώνται» από το δικηγορικό σύλλογο ανάλογα με την περιοχή και τα χρόνια άσκησης του επαγγέλματος.


Τα νομικά επαγγέλματα άρχισαν να ανοίγουν με νόμο του 1991 (για την ακρίβεια αυξήθηκε ο αριθμός των νομικών με συγκεκριμένη ειδικότητα που επιτρέπεται να τελέσουν μια συγκεκριμένη νομική πράξη, από υπεράσπιση στο δικαστήριο μέχρι πράξεις κυριότητας). Από τότε ο αριθμός των ασκούντων το επάγγελμα του δικηγόρου έχει σχεδόν διπλασιαστεί (με στοιχεία του 2006: από περίπου 69.000 σε 126.000 για τους δικηγόρους που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη και διεκπεραιώνουν την έρευνα ή νομικές δουλειές και από περίπου 6.000 σε 14.000 για τους συνηγόρους έδρας, που παρουσιάζουν την υπόθεση στο δικαστήριο – υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός στη Βρετανία). Οι περισσότεροι περιορισμοί στη διαφήμιση νομικών υπηρεσιών ήρθησαν το 1984. Από το 2000 επιτρέπεται η διαφήμιση νομικών υπηρεσιών που παρέχονται δωρεάν αν ο πελάτης δεν κερδίσει την υπόθεση (με την αμοιβή να προέρχεται από το ποσό που επιδικάζεται), κάτι που έχει επιτρέψει σε πολλούς πολίτες με χαμηλό εισόδημα να καλύψουν τα νομικά έξοδα για μια υπόθεσή τους που διαφορετικά δε θα μπορούσαν να κυνηγήσουν. Οι περιορισμοί στις χρεώσεις των δικηγόρων έχουν καταργηθεί από το 1974, λειτουργώντας καθαρά με τους κανόνες της αγοράς.


Οι φαρμακοποιοί από την ΕΕ
υποχρεώνονται, αφού παρουσιάσουν το πτυχίο που έχουν πάρει εκτός Βρετανίας, να περάσουν από εξετάσεις που αποδεικνύουν ότι όντως έχουν τις γνώσεις και τις ικανότητες που απαιτούνται για την άσκηση του επαγγέλματος. Ο εκτός ΕΕ υποχρεούνται να παρακολουθήσουν ένα εντατικό πρόγραμμα που έχει διττό σκοπό: να αποδείξουν ότι όντως έχουν γνώσεις και μπορούν να ασκήσουν το επάγγελμα με ικανότητα, καθώς και να μάθουν τον τρόπο λειτουργίας των φαρμακείων στη Βρετανία. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό το πρόγραμμα που διαρκεί ένα χρόνο κοστίζει περίπου 15.000 ευρώ. Σε ό,τι αφορά υπόλοιπους περιορισμούς, σε εξέλιξη βρίσκεται η άρση ορισμένων κανόνων λειτουργίας της αγοράς των φαρμακείων που κατά την κυβέρνηση πλήττουν ή αποτρέπουν τον ανταγωνισμό. Ο κυριότερος περιορισμός είναι γεωγραφικός και αφορά στο άνοιγμα νέων φαρμακείων. Υπάρχει όρος που αναφέρει ότι οι φαρμακοποιοί σε μια περιοχή μπορούν να δίνουν φάρμακα για συνταγές του αντίστοιχου ΕΣΥ μόνο αν η τοπική διεύθυνση του ΕΣΥ θεωρεί ότι το συγκεκριμένο φαρμακείο εξυπηρετεί ουσιαστική ανάγκη κάλυψης των φαρμακευτικών αναγκών της τοπικής κοινότητας. Από τη στίμη που τα υπάρχοντα φαρμακεία υπάγονται στο σχεδιασμό του ΕΣΥ (που θεωρείται ότι καλύπτει τις ανάγκες σε φάρμακα) τα περιθώρια για το άνοιγμα νέων φαρμακείων είναι πολύ λίγα.

Η απελευθέρωση του επαγγέλματος των φαρμακοποιών που άρχισε το 2005 (με βάση συστάσεις του 2003) είναι μερική, αλλά έχει σημαντικά οφέλη για τον καταναλωτή, σύμφωνα με την επίσημη αποτίμηση του Γραφείου Θεμιτού Εμπορίου (αυτόνομη εποπτική αρχή που υπάγεται στο υπουργείο Εμπορίου). Η έκθεση τονίζει ότι από το 2003 έχει μειωθεί σημαντικά ο χρόνος αναμονής για εξυπηρέτηση των πελατών, υπάρχει μεγαλύτερη επιλογή φαρμακείων (τοποθεσία, τιμή, προϊόντα, ωράρια) και έχει αυξηθεί ο χρόνος λειτουργίας των φαρμακείων μέσα στην ημέρα. Υπολογίζεται ότι παρά το πρόσθετο κόστος από το άνοιγμα νέων φαρμακείων και την επιμήκυνση του ωραρίου λειτουργίας τους το καθαρό συνολικό όφελος για τον τομέα και τους καταναλωτές ανέρχεται σε 12 με 20 εκατομμύρια στερλίνες το χρόνο (14,5 με 24 εκατομμύρια ευρώ).


Το επάγγελμα των οδηγών ταξί στο Λονδίνο στην ουσία είναι πλέον πλήρως απελευθερωμένο. Φημίζεται ωστόσο για τη δυσκολία λήψης άδειας άσκησης, όχι τόσο πολύ λόγω της καταγωγής ή άλλων περιορισμών, αλλά λόγω του πολύ υψηλού βαθμού δυσκολίας των ειδικών εξετάσεων. Οι εξετάσεις χωρίζονται σε τεχνικές γνώσεις γύρω από τα αυτοκίνητα, στη διαπίστωση της ικανότητας στην οδήγηση, αλλά και στην απομνημόνευση εκατοντάδων διαδρομών στο Λονδίνο και σε άλλες πόλεις. Στο Λονδίνο οι οδηγοί ταξί που θεωρούνται ως οι άριστα εκπαιδευμένοι οδηγοί παγκοσμίως πρέπει να γνωρίζουν απ’έξω χιλιάδες δρόμους και σημεία αναφοράς, όπως τουριστικά αξιοθέατα, νοσοκομεία, ξενοδοχεία κτλ. Το γεγονός αυτό και μόνο δίνει στους Βρετανούς και Λονδρέζους υποψηφίους οδηγούς προβάδισμα έναντι άλλους υποψηφίων. Υπάρχει ελάχιστο κόμιστρο, το οποίο βέβαια σχεδόν πάντοτε καλύπτεται σε ελάχιστα λεπτά λόγω των υψηλών χιλιομετρικών χρεώσεων.


Σε ό,τι αφορά τις άδειες ταξί
σε εθνικό επίπεδο, υπάρχουν πολλοί περιορισμοί: πολλές τοπικές αρχές θέτουν όριο στον αριθμό των αδειών (το 45% των δήμων στη Βρετανία), στο ύψος των κομίστρων, περιορισμούς στον τύπο και την ηλικία του οχήματος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ταξί και τα σημεία που ένα ταξί μπορεί να σταματήσει για πελάτες.

Οδηγοί ταξί: Στο Λονδίνο το επάγγελμα θεωρείται απελευθερωμένο ως προς τον αριθμό των αδειών και την προέλευση των οδηγών από το 1931, όταν εμφανίστηκαν τα πρώτα οχήματα μεταφοράς πολιτών. Στην υπόλοιπη Βρετανία υπάρχουν περιορισμοί που θέτουν οι τοπικές αρμόδιες αρχές, σε ό,τι αφορά τον αριθμό των αδειών, τον τύπο του οχήματος, το ύψος των κομίστρων. Η κυβέρνηση «συνιστά» από το 2003 την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος, αλλά για την ώρα το 45% των δήμων διατηρεί κάποιους περιορισμούς, οι οποίοι – επίσης για την ώρα – γίνονται αποδεκτοί από το υπουργείο Μεταφορών, εφόσον καλύπτεται η τοπική ζήτηση.


Από το 1933 που θεσπίστηκαν οι κανονισμοί λειτουργίας μεταφοράς οδικών φορτίων στη Βρετανία δεν έχουν εισαχθεί περιορισμοί στις τιμές, ενώ το 1968 η κυβέρνηση «απελευθέρωσε» τις άδειες για την άσκηση του επαγγέλματος των οδηγών μεταφοράς φορτίου (φορτηγών και βυτιοφόρων). Ο περιορισμός στην αγορά οδηγών φορτηγών και βυτιοφόρων έγκειται στην απαγόρευση εκτέλεσης δρομολογίου μεταφορά φορτίου σε βρετανικό έδαφος από ξένους οδηγούς, παρά μόνο σε «περιστασιακές» περιπτώσεις ιδιωτικών συμβολαίων και εφόσον ο ξένος οδηγός εγκαταλείπει τη Βρετανία αφού παραδώσει το φορτίο.


Συμφώνα με την οδηγία της ΕΕ
από πέρυσι τον Απρίλιο επιτρέπεται στους οδηγούς άλλων χωρών μελών της ΕΕ να πραγματοποιούν τρία δρομολόγια μεταφοράς φορτίων επί βρετανικού εδάφους εντός διαστήματος επτά ημερών (αναμένεται να αυξηθεί στα επτά δρομολόγια το 2011 και το 2014 να επέλθει πλήρης απελευθέρωση) με την προϋπόθεση ότι δεν πρόκειται για ένα σταθερό, μόνιμο συμβόλαιο που να καλύπτει συναπτές εβδομάδες.

Οι Βρετανοί οδηγοί φοβούνται ότι λόγω της συγκριτικά υψηλότερης τιμής του ντίζελ, η απελευθέρωση θα τους πλήξει βαριά, την ώρα που η τάση θέλει τις μικρότερες εταιρείες και πολλούς ελεύθερους επαγγελματίες να εξαγοράζονται από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα.


Σε ό,τι αφορά τα επαγγέλματα των πολιτικών μηχανικών και των ορκωτών λογιστών, υπάρχουν αυστηρές προϋποθέσεις αναγνώρισης μόνο ως προς τα πιστοποιητικά σπουδών που απαιτούνται (τα οποία πρέπει να ακολουθούνται από μία μακρόχρονη επαγγελματική μαθητεία). Κατά τ’ άλλα είναι επαγγέλματα πλήρως ανοιχτά. Θεωρείται ότι ο ανταγωνισμός έχει βελτιώσει την αποτελεσματικότητα και την εξειδίκευση, σύμφωνα με τους οργανισμούς στους οποίους υπάγονται οι επαγγελματίες και οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους δύο τομείς.
source:skai.gr
Click here to find out more!

Διαδίκτυο και κατάθλιψη...

jpg
Οι έφηβοι που περνούν πολλές ώρες στο Διαδίκτυο έχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη από αυτούς που κάνουν μετρημένη χρήση, επισημαίνουν επιστήμονες.
Ο ερευνητής Λόρενς Λαμ περιγράφει κάποια από τα συμπτώματα που εμφανίζουν οι έφηβοι που περνούν τουλάχιστον πέντε ώρες στο Ιντερνετ: ανησυχία και νευρικότητα όταν δεν βρίσκονται μπροστά στην οθόνη και απώλεια ενδιαφέροντος για οποιαδήποτε κοινωνική επαφή.
"Ορισμένοι περνούν ακόμα και δέκα ώρες την ημέρα στο Ιντερνετ, είναι προβληματικοί και δείχνουν συμπτώματα εθισμού", τόνισε ο Λαμ ο οποίος συμμετείχε στην σύνταξη της μελέτης η οποία εμφανίζεται στην επιθεώρηση Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine.
"Το μυαλό τους δεν μπορεί να ξεκολλήσει από το Ιντερνετ, ταράζονται όταν κάνουν έστω και ένα μικρό διάλειμμα", επισήμανε ο ίδιος, ο οποίος είναι ψυχολόγος στην Ιατρική Σχολή του πανεπιστημίου του Σίδνεϊ.
"Δεν θέλουν να βλέπουν φίλους, να συμμετέχουν σε οικογενειακές συγκεντρώσεις, περνούν χρόνο με τους γονείς και τα αδέλφια τους", πρόσθεσε.
Η μελέτη βασίστηκε σε 1.041 εφήβους ηλικίας 13 ως 18 εφήβων από την πόλη Γκουανγκζου της νότιας Κίνας.
source:parapolitika.gr

Βαθιά το χέρι στην τσέπη 

θα κληθούν να βάλουν

καλά οι ιδιοκτήτες οχημάτων ...

καθώς αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας. Από το 2011 τα τέλη γίνονται... «πράσινα».

Κριτήρια για τα χρήματα που θα καλούνται να καταβάλουν οι Έλληνες οδηγοί θα είναι η παλαιότητα του αυτοκινήτου τους, τα κυβικά του αλλά κυρίως οι εκπομπές ρύπων.

Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης μελετά σχέδιο, σύμφωνα με το οποίο οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσουν από την 1η Ιανουαρίου του 2011, θα πληρώσουν τέλος κυκλοφορίας το οποίο θα προκύψει μόνο από τις εκπομπές ρύπων. Αντίθετα, για τα καινούργια αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2010, τα τέλη θα προκύψουν από τον κυβισμό.


Η αλλαγή του υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας δεν είναι -στις περισσότερες περιπτώσεις- υπέρ των οδηγών, ενώ υπάρχει και η πρόταση για αυξήσεις έως και 15%! Εκτός από την ώθηση που θα δοθεί στην αγορά των νέων και των ελαφρώς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, τα «πράσινα» τέλη εκτιμάται πως θα φέρουν στα κρατικά ταμεία τουλάχιστον 300 εκατομμύρια ευρώ. 
source:newsit.gr

Αντιμέτωπος με 

απεργίες ο Σαρκοζί...


Ξεκινούν από Σεπτέμβρη

Η αντιπολίτευση, τα Συνδικάτα και οι ανθρωπιστικές οργανώσεις στη Γαλλία ανακοίνωσαν ότι θα βγουν στους δρόμους από τον επόμενο μήνα ενάντια στα σχέδια νόμου για τους εγκληματίες που πρότεινε ο Γάλλος Πρόεδρος, Νικολά Σαρκοζί.

Βέβαια, όπως επισημαίνει το διεθνές ειδησιογραφικό πρακτορείο Reuters, ο Σαρκοζί βρίσκεται ούτως ή άλλως αντιμέτωπος με τα Συνδικάτα, λόγω της μεταρρύθμισης του ασφαλιστικού.


Υπενθυμίζεται ότι ο Σαρκοζί εξήγγειλε πολύ σκληρά μέτρα, ακόμη και απέλαση, για τους μετανάστες που απειλούν τη ζωή δημόσιων λειτουργών ή αστυνομικών, σε μία προσπάθεια όπως υποστηρίζουν πολλοί να ξανακερδίσει τους δεξιούς ψήφους εν όψει των επόμενων Προεδρικών εκλογών το 2012.
source:newsbeast.gr

«H ανεργία θα 

αυξηθεί προτού... ελαττωθεί»


Ο υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ Τίμοθι Γκάιτνερ δήλωσε σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο ΑΒC, πως η ανεργία στις ΗΠΑ ενδέχεται να αυξηθεί για κάποιους μήνες προτού αρχίσει η κάμψη της, δημιουργώντας δυνητικά ένα πρόβλημα αξιοπιστίας στο Δημοκρατικό Κόμμα ενόψει των ενδιάμεσων εκλογών του Νοεμβρίου για το Κογκρέσο.

«Είναι πιθανόν για ένα δίμηνο να υπάρξει άνοδος», τόνισε ο Γκάιτνερ στη συνέντευξή του, ερωτηθείς για το ενδεχόμενο να υπάρξει νέα αύξηση της ανεργίας, που σήμερα κυμαίνεται στο 9,5%.


«Αυτό που συμβαίνει σε κάθε οικονομική ανάκαμψη είναι πως οι εργαζόμενοι επανεντάσσονται στην αγορά εργασίας, έπειτα από μία κάποια απογοήτευσή τους στην αναζήτηση απασχόλησης», εξήγησε ο υπουργός. «Αυτό είναι που συμβάλλει στην αύξηση της ανεργίας έτσι όπως την υπολογίζουμε εμείς».


«Ωστόσο, όπως και η πλειονότητα των οικονομολόγων, αναμένουμε πως σταδιακά η οικονομία θα ανακάμψει. Θέλουμε να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να επιταχύνουμε τις διαδικασίες, καθότι η απασχόληση δεν αποκαθίσταται τόσο γρήγορα όσο θα επιθυμούσαμε», τόνισε ο Γκάιτνερ.


Η αμερικανική οικονομία απώλεσε πάνω από οκτώ εκατ. θέσεις εργασίας στην διετία 2007-09, λόγω της ύφεσης. Ο δείκτης ανεργίας είχε ανέλθει στο 9,5% στα τέλη Ιουνίου και οι αναλυτές εκτιμούν πως ανέλθει στα επίπεδα του 9,6% που ανακοίνωσε την Παρασκευή το υπουργείο Οικονομικών. 
source:zougla.gr

Γερή καρδιά η μπαταρία 

του εγκεφάλου...

Το μυστικό για να επιβραδύνει κάποιος τη γήρανση, κρύβεται στον εγκέφαλο σύμφωνα με τους επιστήμονες , σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι υγιείς άνθρωποι, οι οποίοι όμως είχαν «αργές» καρδιές που αντλούσαν λιγότερο αίμα, είχαν παράλληλα πιο γερασμένους εγκεφάλους σε σχέση με άλλους ανθρώπους.

Σύμφωνα με το BBC, οι ερευνητές του πανεπιστημίου της Βοστώνης, υπό την δρα Άντζελα Τζέφερσον, σε εργασία που δημοσίευσαν στο ιατρικό περιοδικό Circulation, μελέτησαν 1.500 άτομα και, όπως αναφέρουν, μια μέτρια απόδοση της καρδιάς «γερνάει» τον εγκέφαλο περίπου δύο χρόνια κατά μέσο όρο.
Η διαπίστωση αυτή ισχύει ακόμα και για νεαρά άτομα, στην τρίτη δεκαετία της ζωής τους, που δεν είχαν κάποια καρδιοπάθεια, καθώς και για ηλικιωμένα άτομα που είχαν τέτοιες παθήσεις.
Οι ερευνητές εκτίμησαν ότι από τα άτομα του δείγματος, περίπου ένας στους τρεις είχε χαμηλή απόδοση καρδιάς και ταυτόχρονα -όπως ανακαλύφθηκε από τις σχετικές λειτουργικές μαγνητικές τομογραφίες- μικρότερο όγκο εγκεφάλου (ο εγκέφαλος συρρικνώνεται όσο γερνάει).
Τα άτομα με μικρότερο όγκο εγκεφάλου δεν έδειχναν εμφανή κλινικά ίχνη μειωμένων εγκεφαλικών λειτουργιών, όμως οι ερευνητές πιστεύουν ότι η σχετική συρρίκνωση του εγκεφάλου τους αποτελεί πρώιμη ένδειξη για μελλοντικό πρόβλημα (π.χ. άνοια).
Υπάρχουν διάφορες θεωρίες γιατί η μειωμένη ποσότητα αίματος που αντλεί η καρδιά σε σχέση με το σωματικό βάρος του ατόμου, επηρεάζει την υγεία του εγκεφάλου. Μια εξήγηση είναι ότι η μείωση της ροής αίματος στον εγκέφαλο μειώνει την ποσότητα του οξυγόνου και θρεπτικών ουσιών που μεταφέρονται στα εγκεφαλικά κύτταρα.
«Είναι πολύ νωρίς ακόμα να δώσουμε ιατρικές συμβουλές με βάση την έρευνά μας, αυτή όμως δείχνει πως όντως η υγεία της καρδιάς και τους εγκεφάλου πάνε χέρι-χέρι» δήλωσε η Τζέφερσον.
Οι ειδικοί θεωρούν ότι θα είναι δύσκολο πάντως για ένα άτομο να μεταβάλει τον όγκο αίματος που αντλεί η καρδιά του, χωρίς να κάνει ιδιαίτερα εντατική σωματική άσκηση. 
source:cosmo.gr
Το Σικάγο… φλέγεται

Το Σικάγο… φλέγεται...

Γυαλιά – καρφιά θα γίνουν όλα στο τρίτο μέρος των Transformers. Οι εικόνες από τα γυρίσματα δείχνουν ένα τοπίο αποκάλυψης με το Σικάγο να είναι κατεστραμμένο. Μέσα στα συντρίμμια ο Shia LaBeouf, ο πρωταγωνιστής της ταινίας ο οποίος υποδύεται για τρίτη φορά το ρόλο του Sam Whitwicky. Για το σενάριο της νέας ταινίας δεν έχουν γίνει γνωστά πολλά πράγματα και σύμφωνα με τον Michael Bay, τον σκηνοθέτη, οι σκηνές στο Σικάγο θα ενσωματωθούν προς το τέλος της. Στο Transformers 3 λέγεται ότι θα έχουν κάποιους ρόλους και οι Patrick Dempsey, John Malkovich και Frances McDormand.
source:gossip-tv.gr

Πακιστάν: Φόβοι 

για ξέσπασμα επιδημίας χολέρας...

Φόβοι εκφράζονται από τις αρχές του Πακιστάν για ξέσπασμα επιδημίας ασθενειών μεταξύ των 2.500.000 πληγέντων από τις πρωτοφανείς πλημμύρες των τελευταίων ημερών. Μέχρι στιγμής, ο αριθμός των νεκρών φτάνει τους 1.500. Αξιωματούχοι δήλωσαν χθες ότι η έλλειψη καθαρού πόσιμου νερού προκαλεί την εξάπλωση ασθενειών όπως η χολέρα.
Οι πακιστανικές αρχές επιδίδονται σε αγώνα δρόμου για να βοηθήσουν τα θύματα, καθώς πολλοί είναι αυτοί που έχουν χάσει τα σπίτια τους και όλα τα υπάρχοντά τους ενώ άλλοι δεν έχουν ενημερωθεί ακόμη ότι οι πλημμύρες πλησιάζουν στις περιοχές όπου ζουν. Κυβερνητικοί αξιωματούχοι θα συναντηθούν σήμερα με εκπροσώπους των οργανισμών αρωγής για να αποφασίσουν εάν είναι αναγκαίο να ζητήσουν διεθνή βοήθεια για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση.
Οι αρχές αναμένουν ότι ο αριθμός των θυμάτων θα αυξηθεί καθώς οι μετεωρολόγοι προβλέπουν ότι θα συνεχιστούν οι μουσώνες που έπληξαν την περιοχή την περασμένη εβδομάδα. Η Εθνική Υπηρεσία Διαχείρισης Καταστροφών ανέφερε ότι περισσότερα από 29.500 σπίτια έχουν καταστραφεί και ότι από τις πλημμύρες έχει διακοπεί η κυκλοφορία σε ένα σημαντικό εμπορικό αυτοκινητόδρομο που συνδέει τη χώρα με την Κίνα.
Οι αξιωματούχοι επισημαίνουν πάντως ότι ακόμη είναι πολύ νωρίς για να αποτιμήσουν τις καταστροφές που επέφεραν οι πλημμύρες στην οικονομία, αν και οι βροχές μέχρι στιγμής δεν έχουν πλήξει την κυριότερη αγροτική περιοχή, αυτήν του Παντζάμπ. Ο εκπρόσωπος της Υπηρεσίας Διαχείρισης Καταστροφών της επαρχίας Κιμπέρ-Παχτούνκουα, Αντνάν Χαν, ανέφερε ωστόσο ότι «όλες οι υποδομές που δημιούργησε η χώρα τα τελευταία 50 χρόνια έχουν καταστραφεί».
«Περίπου 3,2 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν πληγεί από τις πλημμύρες, από τα οποία το 1,4 εκατομμύριο είναι παιδιά που έχουν άμεση ανάγκη τροφίμων, πόσιμου νερού και φαρμάκων», δήλωσε ο Μαρτίν Μογκουάνγια, εκπρόσωπος της Unicef στο Πακιστάν.
«Τα αμερικανικά ελικόπτερα που συνεργάζονται από τις 30 Ιουλίου με την 50η μονάδα του πακιστανικού υπουργείου Εσωτερικών έχουν διασώσει 733 άτομα και μεταφέρει 5.385 κιλά προμηθειών στα θύματα της πλημμύρας», ανακοίνωσε το υπουργέιο Εξωτερικών των ΗΠΑ για τη συμμετοχή ελικοπτέρων των ΗΠΑ στις επιχειρήσεις διάσωσης.
Χθες, ο υπουργός Υγείας της επαρχίας Khyber-Pakhtunkhwa, η οποία έχει πληγεί σφοδρότατα από τις «άνευ προηγουμένου» βροχοπτώσεις, δήλωσε πως περίπου 100.000 άτομα, κυρίως παιδιά, υποφέρουν από ασθένειες όπως η γαστρεντερίτιδα.
Το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών θα αποστείλει ανθρωπιστική βοήθεια ύψους 100 χιλιάδων ευρώ στο πληγέν από καταστροφικές πλημμύρες Πακιστάν, με απόφαση του Υφυπουργού Εξωτερικών Σπύρου Κουβέλη. Η ανθρωπιστική βοήθεια θα δοθεί μέσω της Ελληνικής Πρεσβείας στο Ισλαμαμπάντ και θα διατεθεί για την αντιμετώπιση των άμεσων αναγκών των δοκιμαζομένων περιοχών, με έμφαση στην περιοχή Citral όπου διαβιεί η φυλή των Καλάς.
Ταραχές στο Καράτσι μετά τη δολοφονία βουλευτή
Αιματηρές ταραχές ξέσπασαν αργά το βράδυ της Δευτέρας στο Καράτσι, μετά τη δολοφονία του τοπικού βουλευτή Ραζά Χαϊντέρ. Ο βουλευτής και ο σωματοφύλακάς του πυροβολήθηκαν και σκοτώθηκαν ενώ βρίσκονταν έξω από ένα τζαμί της πόλης. Όταν η είδηση της δολοφονίας διαδόθηκε, οι υποστηρικτές του βγήκαν στους δρόμους, έστησαν οδοφράγματα και πυρπόλησαν αυτοκίνητα, εστιατόρια και διάφορα άλλα καταστήματα.
Ο υπουργός Εσωτερικών Ρεχμάν Μάλικ καταδίκασε τη δολοφονία και ζήτησε να ηρεμήσουν τα πνεύματα. Οι πακιστανικές εφημερίδες ωστόσο κάνουν λόγο για τουλάχιστον 29 νεκρούς και δεκάδες τραυματίες από τις ταραχές.
source:tvxs.gr

Μέριλιν Μονρόε...

Νέες αποκαλύψεις για το θάνατό της

Μέριλιν Μορνόε
Στις 5 Αυγούστου του 1962, η Μέριλιν Μονρόε βρέθηκε νεκρή στο κρεβάτι της μετά από ένα Σαββατοκύριακο στην Καλιφόρνια. Ήταν μόλις 36 χρόνων.

Σύμφωνα με τις εφημερίδες της επόμενης μέρας, στο ένα χέρι κρατούσε το τηλέφωνο και στο άλλο ένα άδειο μπουκάλι από υπνωτικά χάπια.

Πολλοί γείτονες, όπως δήλωσαν στις καταθέσεις τους, είχαν δει περίεργες κινήσεις. Ένα ασθενοφόρο ήταν για αρκετή ώρα σταθμευμένο έξω από το σπίτι της μία μέρα πριν από το θάνατό της, και ένα ελικόπτερο πετούσε συνεχώς πάνω από την περιοχή. Επίσης, είχαν ακουστεί φωνές και γυαλιά να σπάνε.

Επίσης, αρκετοί μάρτυρες δήλωσαν πως είχαν ακούσει μία γυναίκα –της οποίας η ταυτότητα είναι ακόμα άγνωστη- να φωνάζει: «Δολοφόνοι! Είστε ευχαριστημένοι τώρα που είναι νεκρή;».

Το μυστήριο γύρω από το θάνατο της πιο εκρηκτικής ξανθιάς γυναίκας του Χόλιγουντ παραμένει ακόμα και μετά από 48 χρόνια. Σε συνέντευξη που έδωσε στην «Daily Mail», ο Μπάντι Γκρέκο -πιανίστας που περιόδευε μαζί με το περιβόητο «Ρατ Πακ» και παρών σε αυτό το τελευταίο Σαββατοκύριακο της ζωής της Μέριλιν- έφερε στο φως πολλά νέα στοιχεία και μίλησε για το ποιες θα ήταν οι επόμενες κινήσεις της διάσημης ηθοποιού.

Όπως λέει ο ίδιος, εκείνο τον καιρό η Μέριλιν ήταν σε τραγική κατάσταση, αφού τα προβλήματα δουλειάς αλλά και διάφορα θέματα με τους έρωτες της ζωής της, Φρανκ Σινάτρα και αδέλφια Κένεντι, την είχαν ρίξει περισσότερο στα ναρκωτικά. Πολλοί έλεγαν πως έδειχνε να μην έχει επαφή καν με το περιβάλλον. Έδειχνε ευάλωτη.

Η σχέση της και με τον Μπόμπι και με τον Ρόμπερτ Κένεντι δείχνει να έπαιξε το δικό της ρόλο στην ιστορία. Το περιβάλλον της αναφέρει ότι είχε απειλήσει την οικογένεια Κένεντι πως αν δεν έρθει σε επαφή μαζί της ο Μπόμπι, θα έδινε συνέντευξη Τύπου και θα έλεγε όλη την αλήθεια. Κάτι τέτοιο δεν το ήθελε καθόλου η οικογένεια του προέδρου της χώρας. Όπως φαίνεται, η Μεριλιν είχε πληγωθεί πολύ και ήθελε εκδίκηση.

Εκείνο το Σαββατοκύριακο στο πάρτι που είχε γίνει ήταν όλη η αφρόκρεμα του Χόλιγουντ. Η Μέριλιν, ο Φρανκ Σινάτρα, ο Ντιν Μάρτιν. «Ήταν μία αξέχαστη στιγμή» όπως αναφέρει ο Γκρέκο.

«Ξαφνικά όλα σταμάτησαν και η Μέριλιν στεκόταν στην πόρτα. Ήταν φανερό ότι ήταν υπό την επήρεια ουσιών. Ο Φρανκ είχε αρχίσει να εκνευρίζεται με αυτή την ιστορία, αφού οι εθισμοί της την είχαν κάνει να φέρεται περίεργα. Πήγε προς το μέρος της και αυτή τον έδιωξε φωνάζοντας: «Τι στο διάολο κοιτάτε όλοι;». Ο Φρανκ κατάλαβε πως έπρεπε να δράσει», λέει ο Γκρέκο, «αφού η Μέριλιν μπορούσε να ξεστομίσει πολλά μυστικά που δεν έπρεπε να αποκαλυφθούν. Έτσι είπε στο σωματοφύλακά του να την απομακρύνει».

Ο Γκρέκο συνεχίζει λέγοντας πως πήγε να τη βρει στον κήπο που καθόταν δίπλα από την πισίνα. Ήταν η τελευταία φορά που την είδε. Ο ίδιος υποστηρίζει πως εκείνο το Σαββατοκύριακο ο Φρανκ είχε καλέσει τη Μέριλιν «μόνο και μόνο για να την πιέσει να μην ξαναμιλήσει για τις σχέσεις της με τους Κένεντι. Ίσως τελικά να ήρθαν σε αντιπαράθεση και απλά να την άφησε στην μοίρα της αβοήθητη».
source:yupi.gr

Αποφεύγουν οι Έλληνες 

καταναλωτές τις 

αγοραπωλησίες στο Ίντερνετ...

Χαμηλότερα από άλλους Ευρωπαίους
Παρά τα όλο και μεγαλύτερα ποσοστά χρήσης του Ίντερνετ και την εξοικείωση μαζί του, οι Έλληνες καταναλωτές αποφεύγουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας το οποίο ανέλυσε πρόσφατη έρευνα του Ευρωβαρόμετρου.

Μόλις ένας στους δέκα Έλληνες έχει χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο για να παραγγείλει ή να αγοράσει αγαθά ή υπηρεσίες σε σχέση με το 8% το 2009. Τα αντίστοιχα ποσοστά για τον μέσο Ευρωπαίο πολίτη κινούνται σε επίπεδα 3,5 φορές υψηλότερα.


Την ίδια ώρα, μόλις ένας στους 100 Έλληνες έχει χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο για πώληση αγαθών ή υπηρεσιών, όπως μέσω ηλεκτρονικών πλειστηριασμών ενώ το αντίστοιχο ευρωπαϊκό ποσοστό αγγίζει το 10%.


Επίσης, ένας στους 20 Έλληνες χρησιμοποιεί συστήματα ηλεκτρονικής τραπεζικής έναντι μέσου όρου 32% για τους άλλους Ευρωπαίους..


Το Διαδίκτυο αποδεικνύεται το πιο δημοφιλές κανάλι για αγορές από απόσταση, καθώς επιλέχθηκε από το 38% του συνόλου των Ευρωπαίων πολιτών το 2009, σε σύγκριση με το 23% που παρήγγειλε αγαθά ή υπηρεσίες μέσω ταχυδρομείου και το 14% που κατέφυγε σε τηλεφωνική παραγγελία.


Συγκεντρωτικά, το 52% των Ευρωπαίων και το 33% των Ελλήνων καταναλωτών πραγματοποίησαν τουλάχιστον μια αγορά το 2009 με έναν από τους παραπάνω τρόπους. Σε σχέση με τα ποσοστά του 2008, οι διαδικτυακές πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση 5%, ενώ οι ταχυδρομικές και τηλεφωνικές πωλήσεις εμφανίζονται μειωμένες.


Μόνο το 9% των Ευρωπαίων και το 10% των Ελλήνων καταναλωτών αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου από άλλη ευρωπαϊκή χώρα, αποδεικνύοντας ότι η εμπιστοσύνη σε μια εγχώρια εταιρία αποτελεί βασικό κριτήριο ακόμη και στις αγορές μέσω της διεθνούς αγοράς του Ίντερνετ.


Αναφορικά με το ύψος της δαπάνης που κατέβαλαν οι Έλληνες καταναλωτές (συνολικά) για αγορές από απόσταση κατά τους 12 τελευταίους μήνες, το 30% αφορά δαπάνες έως 100 ευρώ, ένα 40% δαπάνες ύψους 100-500ευρώ και το υπόλοιπο 30% αφορά δαπάνες άνω των 500 ευρώ. Παρόμοια είναι τα ποσοστά και για το μέσο όρο της ΕΕ.


Το 2009, έξι στους δέκα Έλληνες καταναλωτές ένιωσαν ότι δέχθηκαν ανεπιθύμητα διαφημιστικά μηνύματα (spam, τηλεφωνική προσέγγιση, διαφημιστικά SMS) ενώ ένα μεγαλύτερο ποσοστό (68%) δήλωσε ότι εκτέθηκε σε παραπλανητικές διαφημίσεις.


Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το εύρημα ότι το 36% των Ελλήνων δεν διάβασαν ποτέ σε ιστοσελίδες που επισκέφθηκαν κατά τους τελευταίους 12 μήνες τους όρους χρήσης των προσωπικών τους δεδομένων από την επιχείρηση, γνωστών και ως «δήλωση απορρήτου». Από αυτούς που διάβασαν δηλώσεις απορρήτου, το 64% τις κρίνει αρκετά έως πολύ κατανοητές και το 33% τις βρίσκει αρκετά έως πολύ δυσνόητες. Πάντως σε αυτό το τομέα η Ελλάδα βρίσκεται σε κάπως καλύτερη θέση: είναι 10η στο σχετικό δείκτη στο σύνολο των χωρών της ΕΕ.
source:tanea.gr

Ποια κρίση; 

Σε κατάσταση limit-up η Porsche Panamera...


Τις 25.000 μονάδες ξεπέρασε η παραγωγή της Panamera στο εργοστάσιο του Leipzig, στην Γερμανία. Συγκεκριμένα, η «25.000ή» Panamera που πέρασε την γραμμή παραγωγής ήταν μία κόκκινη έκδοσης 3.6 V6 με τους 300 PS και προορίζεται για την αμερικανική αγορά.

Οι ιθύνοντες της εταιρίας δηλώνουν ενθουσιασμένοι με την εμπορική απήχηση που γνωρίζει το τετράθυρο γερμανικό supercar που σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα ξεπέρασε τις προσδοκίες τους, ειδικά μετά τον εμπλουτισμό της γκάμας με τη νέα V6 έκδοση που πλαισίωσε τις ισχυρότερες V8.


Υπενθυμίζεται πως η Panamera ξεκίνησε να πωλείται το φθινόπωρο του 2009 και αυτή τη στιγμή αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της Porsche στην αγορά των ΗΠΑ.
source:protothema.gr

Υμηττός: Ξηλώνονται οι παράνομες περιφράξεις...

Μεγάλο αριθμό παράνομων περιφράξεων στους πρόποδες του Υμηττού αποκαλύπτει ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ


Από την Τετάρτη θα αρχίσουν οι διαδικασίες για το ξήλωμα των παράνομων περιφράξεων στον Υμηττό και την κατεδάφιση των αυθαιρέτων.

Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε στον ΣΚΑΪ ο αντιδήμαρχος υπεύθυνος Πολεοδομίας του δήμου Γλυφάδας, Γεώργιος Αγγελόπουλος μετά απο ρεπορτάζ του σταθμού μας, κατά το οποίο εντοπίστηκε μεγάλος αριθμός παράνομων περιφράξεων στους πρόποδες του Υμηττού, κυρίως στους δήμους Γλυφάδας, Ηλιούπολης και Καισαριανής.


Οι περιφράξεις οριοθετούν οικόπεδα δασικής γης στον Υμηττό και σε πολλές περιπτώσεις εμποδίζουν την κυκλοφορία των πυροσβεστικών οχημάτων.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα η περσινή πυρκαγιά στην Άνω Γλυφάδα. Οι παράνομες περιφράξεις, μέσα στους δασικούς δρόμους, εμπόδιζαν τα πυροσβεστικά από το να φτάσουν έγκαιρα στην εστία της φωτιάς.


Μέλη φορέων του Υμηττού υποστηρίζουν ότι έχουν γίνει καταγγελίες προς την πολεοδομία Γλυφάδας, όμως δεν γίνονται ενέργειες για την κατεδάφιση τους.
source:skai.gr

Χαμός για το "Χίλιες και 

μία νύχτες"!


jpg
ANT1 VS Mega και στο Internet και «μάχη» για ένα επεισόδιο του «Χίλιες και μία νύχτες». Σε απόγνωση είναι οι φανατικοί τηλεθεατές της σειράς «Χίλιες και μια νύχτες» καθώς βρίσκονται εν αναμονή δραματικών εξελίξεων και ανατροπών στο σίριαλ, χωρίς όμως να μπορούν πλέον να πάρουν μια γεύση από τα επόμενα επεισόδια μέσω... Διαδικτύου!
 Εκατοντάδες είναι τα μηνύματα διαμαρτυρίας που αφήνουν - και μέσω των fan club της σειράς στο facebook- όσοι στήνονταν καθημερινά μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή τους προκειμένου να δουν τη συνέχεια της.
Τα επεισόδια αποσύρθηκαν- έτσι εξαφνικά- και τυχεροί είναι μόνο όσοι πρόβλεψαν και τα κατέβασαν όλα μέχρι την περασμένη Παρασκευή. Όσο για το Μεγάλο Κανάλι δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια, όπως πρώτο το gossip-tv σας ενημέρωσε και περνά στην αντεπίθεση με τη σειρά "Φθινοπωρινός έρωτας".source:parapolitika.gr

Κάνε κλικ με το πόδι σου!



Ένα ποντίκι- σαγιονάρα είναι η λύση στην τενοντίτιδα που μπορεί να σου προκαλέσει η πολύ ώρα στο διαδίκτυο. Φορώντας το νέο αυτό ποντίκι στο πόδι σου μπορείς να κάνει πολλά κλικ ξεκούραστα!

Το "toe mouse" είναι πολύ εύκολο στην χρήση και ενδείκνυται για άτομα που έχουν πρόβλημα με τα πάνω άκρα τους. Ένα ασύρματο ποντίκι που στηρίχτηκε κατά την κατασκευή του στις σαγιονάρες. Ο σχεδιαστής του Liu Yi ήθελε να βρεί έναν τρόπο να μπορείς να σερφάρεις ατελείωτα χωρίς να κουράζεσαι και τα κατάφερε!
source:tlife.gr

Έρχονται τα 

«έξυπνα» αυτοκίνητα να σώσουν... ζωές...



Τις... απαντήσεις σε όλα όσα απασχολούν τους οδηγούς, από τον κίνδυνο ατυχημάτων έως την κακοσμία και την υπενθύμιση σημαντικών ημερομηνιών, έχουν τα νέα αυτοκίνητα της Nissan.
Στα επόμενα μοντέλα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα εγκατασταθεί σύστημα αποφυγής ατυχημάτων, το οποίο θα αποτελείται από μια κάμερα, η οποία θα παρακολουθεί την κίνηση οχημάτων και πεζών όταν κάποιος κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη από 70 χιλιόμετρα την ώρα, όταν παρκάρει ή όταν πρόκειται να ξεκινήσει. Αν διαπιστώσει πως υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος, αυτόματα ειδοποιεί τον οδηγό!

Εκτός από την κάμερα που προφυλάσσει από ατυχήματα, τα νέα μοντέλα της Nissan θα διαθέτουν και προηγμένο σύστημα κλιματισμού, το οποίο αν εντοπίσει κακοσμία μέσα στο αυτοκίνητο, θα απελευθερώνει αποσμητικό! Κατά περιπτώσεις, μπορεί να απελευθερώνει και βιταμίνη C για την ενυδάτωση του οργανισμού των επιβατών. Θα μπορεί να λειτουργεί και σαν ιονιστής, 

εξουδετερώνοντας βακτήρια ή μικρόβια!

Επίσης, στα καθίσματα θα έχουν ενσωματωθεί λειτουργίες προκειμένου να θερμαίνουν τους επιβάτες αλλά και να τοποθετούν τον οδηγό σε τέτοια θέση, ώστε να υπάρχει καλύτερη κυκλοφορία του αίματος αλλά και να μην πιάνεται από την πολύωρη οδήγηση. Θα υπάρχει και η λειτουργία υπενθύμισης για όσους έχουν πρόβλημα να θυμούνται γενέθλια, γιορτές, επετείους και οτιδήποτε άλλο.source:newsit.gr

Τεράστια έκρηξη

στη Βαγδάτη...


Πάνω από 20 μέχρι στιγμής οι νεκροί

Τουλάχιστον 20 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 50 τραυματίσθηκαν από την ταυτόχρονη έκρηξη δύο οχημάτων, παγιδευμένων με εκρηκτικές ύλες, στο κέντρο της πόλης Κουτ, 160 χιλιόμετρα νότια της Βαγδάτης.

Σύμφωνα με τις αρχές, «δύο οχήματα εξερράγησαν ταυτόχρονα γύρω στις 6 το απόγευμα στη διασταύρωση αλ Αμέλ, την κυριότερη εμπορική πλατεία στο Κουτ».


«Μας διακομίσθηκαν είκοσι σοροί και 50 τραυματίες», τόνισε από την πλευρά του στέλεχος των επειγόντων περιστατικών στο νοσοκομείο της πόλης.
source:newsbeast.gr

Περίπου 1000 οι 

συμμετοχές στο Grand HTC G.A.D.C...



Ολοκληρώθηκε η περίοδος των εγγραφών στον πρωτοποριακό Διαγωνισμό Ανάπτυξης Android Εφαρμογών GRAND την 1η Αυγούστου με τις συμμετοχές να ανέρχονται περίπου στις 1.000. Στόχος του διαγωνισμού είναι η ενημέρωση και εμπλοκή των νέων με την Android πλατφόρμα, η ενίσχυση της αγοράς των εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα που βασίζονται στην τεχνολογία Android, καθώς και η ανάδειξη της τεχνογνωσίας που κατέχει η κοινότητα του ανοικτού λογισμικού παγκοσμίως. 

Οι συμμετέχοντες μπορούν πλέον να υποβάλλουν τις εφαρμογές τους σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω τέσσερις κατηγορίες: «Ψυχαγωγία», «Νέα & Καιρός», «Brains & Puzzles» και «Αθλητικά». Στην κάθε κατηγορία θα αναδειχθούν έως και 3 νικητές (στο σύνολο έως και 12 νικητές), που θα επιλεγούν από την Επιτροπή Αξιολόγησης του Διαγωνισμού. Τα βραβεία είναι τα εξής: €2.000, €1.300 και €700 για την πρώτη, δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα...
source:nooz.gr

Ο SpiderMan και οι gay...


Aυτό και αν είναι καινούριο... Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, ο Spiderman κάθεται απελπισμένος στη μέση της εικόνας, ενώ στο πλάι πίσω από το ζευγάρι που φιλιέται, μπορείτε να δείτε ένα ζευγάρι αντρών να είναι αγκαλιασμένο... Τελικά απ’ ότι φαίνεται ο εκδοτικός οίκος Marvel έκανε το ένα βήμα παραπέρα προσαρμόζοντας το πασίγνωστο κόμικ στα σημερινά δεδομένα...
source:zougla.gr

ΕΠΕΙΔΗ...Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ... ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ  ΤΟ URL ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΑΜΕΣΑ..

Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΜΠΛΟΓΚΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ Η ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ Η ΚΡΥΒΟΥΝΕ ΡΑΤΣΙΣΜΟ. 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


http://3-2-1908greenews.blogspot.com/

Καθημερινη ηλεκτρονικη εφημεριδα για τους φιλους του Παναθηναικου.
ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ OFFTOWN ΚΑΙ ΜΕΙΝΕ ONLINE ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΟ CATCHY  ΕΙΔΗΣΕΙΣ....

Λονδίνο-Νέα Ζηλανδία 

με τζετ σκι!

Ιωάννα Μαμάη
Τη διαδρομή Λονδίνο-Νέα Ζηλανδία έχει σκεφτεί να κάνει ένας ταξιδιώτης οποίος θα μεταβεί εκεί όχι με αεροπλάνο, αλλά με τζετ σκι!

Το ταξίδι πρόκειται να διαρκέσει 4 μήνες και όπως υπολογίζεται η συνολική διαδρομή είναι 31.000 χιλιόμετρα. Ο Jeremy Burfoot, ο οποίος ήταν πιλότος σε αεροπλάνα, δήλωσε πως θα ταξιδεύει επί 12 ώρες μαζί με άλλους 4 ταξιδιώτες που και εκείνοι θα είναι πάνω σε τζετ σκι.

Αν και η αρχική του στάση απέναντι σε αυτό το μεγάλο ταξίδι ήταν αρνητική στη συνέχεια το ξανασκέφτηκε και αποφάσισε τελικά να το πραγματοποιήσει.

Οι πέντε άνδρες θα περάσουν από τον Ρήνο, το Δούναβη, τη Μαύρη Θάλασσα, τη διώρυγα του Σουέζ, την Ερυθρά Θάλασσα μέχρι να φτάσουν κοντά στη Σιγκαπούρη όπου εκεί θα έχουν σπάσει το προηγούμενο ρεκόρ των 18.400 χιλιομέτρων.

Μετά θα κάνουν το γύρο της Ινδονησίας και ελπίζουν να φτάσουν στην αρχή της Αυστραλίας και το Όκλαντ της Ν. Ζηλανδίας στα τέλη Νοεμβρίου.source:cosmo.gr
top