ΚΑΤΙΑ ΔΕΔΕ: Ένα sex symbol για το καλοκαίρι


Ψηλή, ξανθιά, με πράσινα μάτια, σαρκώδη χείλη και μυαλό! Είναι η φετινή νικήτρια του διαγωνισμού Playmate, κατά κόσμον Κάτια Δέδε. Επόμενος στόχος της; Να καταφέρει να πάρει και το πτυχίο της

Συνέντευξη: Φενια Γιαννουλαδη


«Η ομορφιά είναι όπλο. Αλλά δεν είναι αρκετή για να προχωρήσεις στη ζωή σου. Ποτέ δεν είχα το όνειρο να γίνω μοντέλο. Ξεκίνησα το μόντελινγκ από τύχη -πριν από μερικά χρόνια- όταν συνοδεύοντας μια φίλη μου σε ένα κάστινγκ κάποιος με είδε και μου πρότεινε τη δουλειά». 


«Δεν υπάρχει πλέον ο διαχωρισμός μεταξύ του φωτομοντέλου και του μοντέλου πασαρέλας. Υπάρχει μεταξύ του σέξι μοντέλου και του μοντέλου μόδας. Το μοντέλο μόδας πρέπει να είναι πολύ αδύνατο και δεν μπορεί να κάνει εύκολα δουλειές σε αντρικά περιοδικά. Αντίθετα οι κοπέλες που είναι λίγο πιο χυμώδεις και κατά συνέπεια σέξι πολλές φορές δεν επιλέγονται από τους σχεδιαστές για να μην “επισκιάσουν” το ρούχο».


«Δεν θα πήγαινα σε reality μοντέλων. Δεν είναι ότι δεν θεωρώ αξιόλογα τα άτομα που βρίσκονται στην κριτική επιτροπή. Απλώς δεν θα μπορούσα να εκθέσω τον εαυτό μου με αυτό τον τρόπο και σε αυτό τον βαθμό. Η κριτική που έκαναν στις κοπέλες είναι πραγματική. Οντως σε ένα κάστινγκ ο φωτογράφος μπορεί να πει ότι δεν του αρέσει το νύχι της μιας κοπέλας ή το φρύδι της άλλης. Η διαφορά είναι ότι δεν θα κάνει την “επίθεση” κατά μέτωπο».

«Ηξερα ότι ως Playmate θα έπρεπε να βγάλω ένα κομμάτι του εαυτού μου που δεν είχα ακόμα παρουσιάσει.

Συγκεκριμένα στη φωτογράφηση, από τη στιγμή που αποχωρίστηκα το μπουρνούζι μου, δεν αισθάνθηκα ούτε μια στιγμή άσχημα, όλοι ήταν άψογοι επαγγελματίες. Η συνέντευξη ωστόσο μας πήρε ολόκληρη τη μέρα! Η πιο άβολη ερώτηση ήταν ποιο είναι το πιο εκκεντρικό πράγμα που έχω κάνει στο σεξ».


«Οχι, δεν πηγαίνω στη Μύκονο. Είμαι ίσως η μοναδική από τον χώρο μου. Προτιμώ τη Λευκάδα, τους Παξούς... νησιά πιο ήρεμα, χωρίς τον έντονο θόρυβο του πάρτι». 


«Υπήρχε ένα διάστημα στη ζωή μου που είχα γίνει γιόγκα freak. Πήγαινα τέσσερις φορές την εβδομάδα σε στούντιο με γιόγκι. Είχα ξεκινήσει ως θεραπεία για ένα πρόβλημα που είχα τη μέση μου εξαιτίας των ψηλών τακουνιών στη δουλειά και κόλλησα. Είναι φοβερή γυμναστική και παράλληλα ο καλύτερος τρόπος αυτοελέγχου».


«Η εμφάνιση σε έναν άνδρα δεν είναι το κυριότερο στοιχείο. Παίζει τον ρόλο της βέβαια, αλλά δεν είναι καθοριστική. Με ενδιαφέρει περισσότερο η συμπεριφορά του άλλου. Οι άντρες σήμερα έχουν χάσει την ευγένεια, έχουν χάσει το τακτ. Δεν υπάρχει το savoir vivre. Αυτό που συναντάς εύκολα είναι τσιγκουνιά και αγένεια. Δεν υπάρχει χειρότερος συνδυασμός. Οταν ένας άντρας είναι τσιγκούνης στο πορτοφόλι, είναι τσιγκούνης και στα αισθήματα».   

  
«Ανέκαθεν προτιμούσα την πιο υγιεινή διατροφή και έτσι δεν νιώθω ότι τώρα καταπιέζομαι. Ειδικά όσο καιρό προετοιμαζόμουν για τα Playmate από το άγχος έτρωγα ασταμάτητα. Κανείς δεν το πίστευε».
«Το χρήμα που αποφέρουν τα ροζ DVD είναι πολύ γλυκό. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. OK, παίρνεις τόσα λεφτά, την υπόλοιπη ζωή σου δεν τη σκέφτεσαι; Εγώ θέλω κάποια στιγμή να κάνω οικογένεια, παιδιά. Είναι πολύ μακριά από μένα όλο αυτό για να μπορέσω να το σχολιάσω». 
source:protothema.gr
top