Γιώργος Μαζωνάκης...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚO: «Έχω αλλάξει. Πλέον αγαπώ πιο πολύ τον εαυτό μου»

Γιώργος Μαζωνάκης
Ο Γιώργος Μαζωνάκης βρίσκεται ήδη στη Θεσσαλονίκη προετοιμάζοντας τις εμφανίσεις του στο «Πύλη Αξιού Live Clubbing» που ξεκινούν την Παρασκευή. Σε ένα διάλειμμα από τις πρόβες μίλησε αποκλειστικά στο Yupi για τη συνεργασία του με την Πάολα τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα, για τον εαυτό του και πόσο έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και τη νέα του δισκογραφική δουλειά, «Τα ίσια ανάποδα».
Τα τελευταία χρόνια είχες κάνει μία «στροφή» στις νυχτερινές σου εμφανίσεις κάνοντας τα μπουζούκια club. Φέτος όμως θα είσαι με την Πάολα. Επιστροφή στις λαϊκές ρίζες;Ξέρεις, οι  βαρύγδουπες φράσεις με τρομάζουν. Η λέξη «στροφή» είναι υπερβολική. Πολύ δε περισσότερο που εγώ πάντα έβαζα «αιρετικά» στοιχεία στις εμφανίσεις μου. Από πέρυσι όμως μορφοποιήσαμε μια ιδέα που καταργεί αρκετές από τις παραδοσιακές νόρμες της πίστας και στηρίζεται περισσότερο στη λογική του clubbing. Αυτό θα συνεχίσουμε και φέτος παρέα με την Πάολα, τους Vegas και τον Νικηφόρο. Δεν επιστρέφουμε πουθενά. Αντιθέτως, προχωράμε αυτό που πέρυσι έκανε τη διαφορά και φέτος προσθέτουμε καινούργιες και πιο τολμηρές ιδέες.

Είσαι στο χώρο 18 χρόνια περίπου. Αν γυρνούσες το χρόνο πίσω, υπάρχουν πράγματα που θα άλλαζες; Εσύ έχεις αλλάξει ως άνθρωπος;
Δεν έχει νόημα  να παρελθοντολογούμε, σκέφτομαι συχνά. Πάντως, για να μη λες πως αποφεύγω να απαντήσω, η αλήθεια είναι πως δεν θα άλλαζα κάτι. Όσο αφορά το αν άλλαξα, αλίμονο κι αν δεν άλλαζα. Έμαθα να αγαπάω πιο πολύ τον εαυτό μου, να τον γνωρίζω καλύτερα και να προσέχω στους γύρω μου και στις σχέσεις μου πιο ουσιαστικά πράγματα.

Πιστεύεις ότι είσαι καλό παιδί;
Όχι, πιστεύω πως είμαι το καλύτερο παιδί.

Τι μπορεί να σε κάνει να δεις τα «ίσια ανάποδα»;Πολλά που εξαρτώνται και από μένα αλλά και από τους άλλους και από τις συνθήκες. Και ξέρεις κάτι, δεν είναι απαραίτητα κακό να βλέπεις τα ίσια ανάποδα, αρκεί να είναι σωστή η στάση του σώματος.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι από τη νέα σου δουλειά και για ποιο λόγο; Υπάρχουν προσωπικά βιώματα μέσα σε αυτό το cd;Ευτύχησα διαχρονικά στη δισκογραφία , οι στιχουργοί η να είναι φίλοι μου η μετά από κάποιες μεταξύ μας κουβέντες να μπαίνουν στον κόπο -και τους ευχαριστώ γι αυτό- να γράφουν σα να είμαι εγώ. Πολλά  βιώματα, λοιπόν, υπάρχουν και σε αυτά τα τραγούδια. Ψάξτε και μπορεί να τα βρείτε.source:yupi.gr
top