Έκλεισαν ραντεβού μέσω 

internet για να αυτοκτονήσουν!

"Δεν έχω τη δύναμη να δώσω ένα τέλος στη ζωή μου. Δεν είμαι κανίβαλος ή δολοφόνος απλά απελπισμένη. Έχω όλα τα απαραίτητα συστατικά και θέλω κάποιον να με βοηθήσει για να βάλω τέλος στη ζωή μου”, έγραφε η 34χρονη Τζοάν Λι από το Έσσεξ σε φόρουμ στις 4 Σεπτεμβρίου.
 
Η γυναίκα έπασχε από μια σοβαρή διατροφική διαταραχή και είχε κάνει αρκετές αποτυχημένες απόπειρες αυτοκτονίας κι επειδή δεν τα κατάφερε αποφάσισε να ζητήσει την βοήθεια κάποιου, οπότε ανάρτησε το παραπάνω μήνυμα.
 
Οι περισσότεροι χρήστες αρκέστηκαν σε λόγια συμπάθειας ενώ άλλοι προσπάθησαν να τη βοηθήσουν δίνοντάς της συμβουλές. Ο 35χρονος Στίβεν Λάμπ, οδηγός φορτηγού όμως, φαίνεται πως βρισκόταν σε παρόμοια συναισθηματική κατάσταση και ανταποκρίθηκε στο μήνυμα. Επικοινώνησε μαζί της, και μέσω του internet έκλεισαν ραντεβού για να αυτοκτονήσουν μαζί!
 
Λίγες ώρες από τη πρώτη τους γνωριμία την Δευτέρα βρέθηκαν νεκροί μέσα σε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο σε απομονωμένη περιοχή. Πέθαναν από επικίνδυνες τοξικές ουσίες με τις οποίες είχαν γεμίσει όλο το αυτοκίνητο και είχαν μάλιστα κολλήσει στο παράθυρο προειδοποιητικά σημειώματα για να μην πάθουν τίποτε όσοι τους βρουν.source:tlife.gr
top