Σταμάτης Γονίδης...

"Oι ομοφυλόφιλοι θα μπορούσαν να μεγαλώσουν ένα παιδί με τις καλύτερες αρχές"

Σταμάτης Γονίδης
Με υποδέχεται με λευκή φόρμα, μπλε φανελάκι και σαγιονάρες στο σπίτι του, στην Άνω Βούλα, απόγευμα Κυριακής. Μαύρο και γκρι χρώμα πουθενά μέσα στο σπίτι. «Μακριά απ’ τη ζωή μας αυτά τα χρώματα, αγόρι μου» μου λέει και κα­θόμαστε στο μεγάλο λευκό καναπέ του σαλονιού του, που έχει θέα το Σαρωνικό.

Μετανιώνετε για τα λάθη που έχετε κάνει στη ζωή σας;
Υπάρχουν ένα-δυο μεγάλα λάθη για τα οποία μετανιώνω, γιατί ήταν η αιτία που πέρασα κάποιες δύσκολες καταστάσεις. Οτιδήποτε συνέβη στη ζωή μου το προ­κάλεσα εγώ ο ίδιος.

Μέσα σ’ αυτά τα λάθη σας ήταν και τα ναρκωτικά;
Φυσικά. Μεγάλο λάθος. Εκείνη την περί­οδο, για δέκα-δώδεκα χρόνια, έβγαζα μια εικόνα προς τα έξω που δεν ήμουν εγώ. Τα ναρκωτικά είναι μεγάλη μαλακία.

Πάντα λέγατε, χωρίς δεύτερες σκέψεις, αυτό που πιστεύατε;
Όταν έχω να πω κάτι, θα το πω. Θα πω την αλήθεια μου και δεν με νοιάζουν οι συνέ­πειες. Θα είμαι ο πρώτος που θα σου πω το λάθος μου, δεν θα το μάθεις από αλλού.

Στο παρελθόν, πάντως, είχατε μιλήσει με σκληρά λόγια και για τους ομοφυλό­φιλους. Το μετανιώσατε;
Όχι, δεν το μετάνιωσα. Άλλωστε, δεν είπα κάτι κακό. Το μόνο που λέω είναι ότι το να είναι κανείς ομοφυλόφιλος είναι δικαίωμά του. Γουστάρει, ρε παιδί μου. Η σεξουαλι­κή τους δραστηριότητα είναι διαφορετική από τη δική μας. Στο κρεβάτι του ας κάνει ο καθένας ό,τι θέλει. Απλά, είναι άσχη­μο από κάποιους –από το lifestyle και τα media– να θεωρούν ως πλεονέκτημα κάτι το οποίο δεν είναι φυσιολογικό και λογικό. Μέχρι και τα πρότυπα που επιβάλλουν στη μόδα είναι παράλογα. Είναι για τραβε­στί. Θέλουν τις γυναίκες με μεγάλες πλά­τες και μικρούς γοφούς, ενώ το γυναικείο σώμα –στα αγάλματα της αρχαιότητας– εί­ναι εντελώς διαφορετικό.

Είστε κατά των gay γάμων; Ή στο να υιο­θετούν παιδιά ομόφυλα ζευγάρια;
Πιστεύω ότι οι ομοφυλόφιλοι –επειδή έχουν ανεπτυγμένο δείκτη νοημοσύνης–θα μπορούσαν να μεγαλώσουν ένα παιδί με τις καλύτερες αρχές, άσχετα μ’ αυτή τους την ιδιαιτερότητα. Αλλά το θέμα του γάμου είναι προκλητικό.source:yupi.gr
top