5 Πράγματα Που Θα Θέλαμε Να Έχει Το Google Me

Οι φήμες λένε πως η Google 

ετοιμάζει το αντίπαλον δέος του Facebook. Πώς θα θέλαμε να είναι;

Google Me vs Facebook
To Google Me υπάρχει ακόμα μόνο ως φήμη. Τι είναι; Μια μετάλλαξη του Orkut; Ένα υβρίδιο του Orkut με το Google Buzz; Η εξέλιξη των Google Profiles; Ποιος ξέρει. Το μόνο που ξέρουμε είναι 5 πράγματα που θα θέλαμε να έχει.

1. Λιγότερους κάγκουρες


Από αυτούς που μόλις κατέβασαν 1 κιλό κρεατινοπρωτείνες, αμέσως μετά έκαναν 297, 298, 299, 300 επαναλήψεις στη μπάρα (τους τύπους ουφ-τους-κατάφερα-και-είμαι-τούμπανο) και στο καπάκι στήθηκαν μπροστά στον καθρέφτη και έβγαλαν φωτογραφία με το κινητό (που είναι πάντα iPhone).

2. Kαλύτερα privacy settings


Όχι για μένα. Για την φουκαριάρα την κοπέλα (την αθώα ντε) που χωρίς να το ξέρει είδε τις γυμνές φωτογραφίες που είχε ανεβάσει στο κλειστό λογαριασμό της στο facebook (τότε γιατί τις ανέβασες καλή μου, αφού τον είχες έτσι και αλλιώς κλειδωμένο;;) σε τσοντοsite

3. Kαλύτερη εμφάνιση, UI που λέμε και στο χωριό μας


Το Facebook είναι ένα από τα πιο άσχημα και δυσλειτουργικά social sites που υπάρχουν. Η Google μας έχει συνηθίσει σε ομορφιές στο UI συνδυάζοντας το μίνιμαλ με την λειτουργικότητα. Αρκεί να το δούμε και στο Google Me. Α! και να μην το αλλάζουν κάθε τρείς και λίγο.

4. Λιγότερα και εξυπνότερα groups


Για ποιο λόγο να υπάρχουν groups τύπου, «Και εγώ θέλω να ρίξω μπουνιά στην Μανωλίδου», ή ακόμα χειρότερα τα «είμαι ερωτευμένος-η μαζί σου» «σε ευχαριστώ που υπάρχεις». Είναι γελοία και σε παρακαλώ Google μην τα επιτρέψεις στο Google Me. (γιατί δεν αντέχω άλλο να πατάω ignore κάθε φορα που μου τα προτείνουν)

5. Να μπορώ εύκολα να διαγράφω τον λογαριασμό μου


Απλά, γρήγορα, εύκολα και χωρίς να με δεσμεύει καμία εφαρμογή, να μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου, πρώτον χωρίς να βλέπω τις φάτσες των φίλων μου και από κάτω να μου λένε «θα μας λείψεις» (λές και είναι επικήδειος λόγος) και δεύτερον ξέροντας ότι μαζί θα διαγράφονται και όλα τα στοιχεία-φωτογραφίες.

Υ.Γ. 6: Να μην έχει την τύχη του Orkut
source:yupi.gr
top