Βάνα Μπάρμπα...

To καλοκαίρι που δεν θα ξεχάσει ποτέ!

Βάνα Μπάρμπα
Καλοκαίρι Του '97. Είχα αγοράσει το σπίτι μου στη Σάντα Μαρίνα στη Μύκονο, τα οικονομικά μου ήταν σε άθλια κατάσταση, είχα χαλάσει όλα μου τα λεφτά σε πάρτι και βόλτες και βρισκόμουν σε αδιέξοδο για το πώς θα περνούσε ο Αύγουστος.


Ήμουν, θυμάμαι, στην πισίνα όταν μου έγινε η πρόταση (την οποία μου μετέφερε ο αδελφικός μου φίλος Γιάννης Καζανίδης) να νοικιάσω το συγκεκριμένο σπίτι στο γιο της βασιλικής οικογένειας του Μαρόκου για ένα μήνα – θα έδιναν πολλά λεφτά. Αφού κανονίστηκε η συναλλαγή, είπα στους φίλους μου: «Φεύγουμε όλοι μαζί για Ίμπιζα». Πριν κλείσω το σπίτι, συνάντησα τον τύπο που ήθελε να το νοικιάσει.

Ήταν ένας άντρας χωρίς δόντια, ένας φαφούτης. Έπεσα ξερή! Εκείνος όμως, με το που με είδε, ενθουσιάστηκε. Μας έκανε ένα πλούσιο δείπνο προτού φύγουμε, του έδωσα τα κλειδιά, αλλά το πρωί, με το που πάμε να φύγουμε για Αθήνα, με σταματάνε στο αεροδρόμιο της Μυκόνου και μου λένε κάτι τύποι, προφανώς ακόλουθοί του, «Σας προσφέρουμε το λίαρ τζετ του Μαρόκου για να σας πάει στην Ίμπιζα». Εγώ είπα «Θα φύγω με την Ολυμπιακή, δεν έχω εμπιστοσύνη, φοβάμαι μήπως μας πάνε τελικά στα Εμιράτα». Όλοι μου έλεγαν «Είσαι τρελή!», αλλά εγώ έκανα το δικό μου. Φτάσαμε λοιπόν με την προγραμματισμένη πτήση στην Αθήνα, απ’ όπου θα φεύγαμε έπειτα από δύο μέρες για Ίμπιζα. Και ξαφνικά έσκασε το μήνυμα ότι ο γιος της βασιλικής οικογένειας με αναζητούσε και ερχόταν να μείνει στον Αστέρα. Έμεινα εμβρόντητη, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να χαλάσω το πρόγραμμά μου. Έτσι λοιπόν φύγαμε όλη η παρέα για Ίμπιζα, όπου πήγαμε στο πάρτι των Dolce & Gabbana και χορέψαμε σαν τρελοί.
 source:yupi.gr
top