Διάσημες Ελληνίδες...

Ποιες έχουν κάνει μπότοξ;

Μελέτη- Βίσση- Μαγγίρα
Πότε έκανες botox για πρώτη φορά;
Δεν θυμάμαι ακριβώς, πριν από πέντε χρόνια περίπου.


Γιατί πήρες αυτή την απόφαση;
Για να απαλύνω τα σημάδια του χρόνου. Ήθελα –όσο είμαι ακόμη νέα– να «γεμίσω» κάποιες ρυτίδες στο πρόσωπό μου, που έχουν δημιουργηθεί από τις έντονες εκφράσεις που κάνω. Αν δεν το έκανα τη στιγμή που έπρεπε, μετά θα έπρεπε να βάλω στο πρόσωπό μου νυστέρι, και αυτό είναι το μόνο που δεν θέλω, γιατί το φοβάμαι πολύ.

Φοβήθηκες όταν έκανες botox για πρώτη φορά;
Όχι, δεν φοβήθηκα. Ήμουν απλά λίγο διστακτική.

Πόνεσες;
Ελάχιστα. Δεν νιώθεις κάτι, μόνο ένα μικρό μούδιασμα.

Το αποτέλεσμα σου άρεσε;
Πάρα πολύ. Ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό, γι’ αυτό το έκανα άλλη μία φορά και θα το ξανακάνω στο μέλλον.


«Με την εμφάνισή μου δεν έχω ανασφάλεια. Έχω κάνει ένα μποτοξάκι λόγω ενός προβλήματος που έχω με ημικρανίες, αλλά, αν κάποια στιγμή το νιώσω, θα κάνω και πλαστική». Οκτώβριος 2009

«Είμαι 52, έχω κάνει botox, έχω υποστεί κάποιες μικροεπεμβάσεις, χωρίς όμως ποτέ να χάσω αυτό που ήμουν». (Το είχε ανεβάσει και στο twitter το Μάρτιο του 2010)
 source:yupi.gr
top