Ο Πλούταρχος και 

τα cd των συναδέλφων...


Ο Πλούταρχος και τα cd των συναδέλφων
Για πέμπτη φορά πατέρας θα γίνει σε περίπου 2 μήνες ο Γιάννης Πλούταρχος, που μίλησε για την οικογένειά του, την οικονομική κρίση και τον ανταγωνισμό. Όπως δηλώνει, δεν αγοράζει cd άλλων καλλιτεχνών και σπεύδει να εξηγήσει το γιατί!
«Κοιτάζω το δικό μου έργο, γι’ αυτό και μέχρι στιγμής μου έχουν πάει πολύ καλά τα πράγματα. Ακόμα και τις παραγωγές των συναδέλφων μου προτιμώ να τις ακούω στο ραδιόφωνο και δεν μπαίνω στη διαδικασία να αγοράσω κάποιο cd για να μελετήσω τη δουλειά τους, ώστε να μην επηρεαστώ», εξηγεί ο τραγουδιστής.
Όπως λέει, έχει φιλίες με συναδέλφους του, ωστόσο, αυτό δεν έχει να κάνει με τον συναγωνισμό. «Ο καθένας έχει την πορεία του και το δικό του κοινό», προσθέτει.
Μιλώντας για την οικογένειά του, ο Γιάννης δεν παραλείπει να αναφέρει το πόσο πανευτυχής είναι και πώς η σύζυγός του, Μαρία, είναι πάντα στο πλευρό του. «Πάντα είναι δίπλα μου η Μαρία, σχεδόν σε όλα. Είναι ο άνθρωπός μου. Μαζί κάναμε ότι καταφέραμε μέχρι σήμερα», λέει χαρακτηριστικά.
Κι ενώ ετοιμάζεται να αποκτήσει το πέμπτο του παιδί, ο τραγουδιστής επισημαίνει ότι δεν ξέφυγε από την οικονομική κρίση, όπως και τόσοι άλλοι Έλληνες πολίτες. Παράλληλα, προαναγγέλλει ότι στις χειμερινές του εμφανίσεις η τιμή της φιάλης και η είσοδος με ποτό στο μπαρ θα είναι 150 και 10 ευρώ αντίστοιχα.source:madata.gr
top