Ευγενία Μανωλίδου...

«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είμαι μόνο κακιά, μόνο ματαιόδοξη, μόνο ψώνιο»

Ευγενία Μανωλίδου
«Είμαι κοκέτα ακόμα και στο σπίτι. Δεν μένω ποτέ με τις πιτζάμες, προτιμάω τα φορέματα» λέει στη συνέντευξή της στο περιοδικό «Shape» η Ευγενία Μανωλίδου. Δεν διστάζει μάλιστα να δηλώσει πως είναι θετική στο ενδεχόμενο μιας αισθητικής επέμβασης: «Αν και φοβάμαι λίγο, νομίζω ότι θα τολμήσω να κάνω κάτι στο πρόσωπό μου» λέει.

Στην ίδια συνέντευξη η παρουσιάστρια της νέας εκπομπής του Mega «Master Chef» υποστηρίζει πως δεν ονειρεύεται μια μεγάλη τηλεοπτική καριέρα: «Δεν έχω όνειρα για την τηλεόραση. Γνώμη μου είναι ότι όποιος θεωρεί τον εαυτό του ασφαλή μέσα σε αυτό το χώρο έχει απλώς μεγάλη φαντασία», ενώ εξηγεί πως δεν την ενοχλεί η αρνητική κριτική: «Θα με ενοχλούσε περισσότερο αν πίστευα ότι δέχομαι ουσιαστική κριτική. Και δεν συμβαίνει αυτό. Κάποιοι επιλέγουν να εντοπίζουν μόνο αυτά που τους ενοχλούν επάνω μου. Δηλαδή, δεν μπορώ να πιστέψω ότι είμαι μόνο κακιά, μόνο ματαιόδοξη, μόνο ψώνιο. Ίσως να είμαι όλα αυτά αλλά όχι μόνο αυτά. Έχω δουλέψει και δουλεύω πάρα πολύ».

Τέλος, παραδέχεται ότι είναι πολύ ζηλιάρα και απαντά στην ερώτηση αν η απιστία συγχωρείται: «Στη δική μου περίπτωση μπορεί να σημαίνει και το τέλος του γάμου. Ακόμα κι αν συγχωρέσω, νομίζω ότι δεν θα καταφέρω να ξεχάσω. Κι αυτό θα ήταν ένα τεράστιο βαρίδι για τη σχέση μου». Πάντως, παρά το γεγονός ότι και ο Άδωνις είναι, όπως η ίδια λέει, ζηλιάρης, οι σέξι εμφανίσεις της στο «Dancing With the Stars» δεν τον ενόχλησαν καθόλου: «Πιστεύω ότι δεν προκαλούσα. Η εικόνα είχε ένα αισθησιασμό, αλλά ο Άδωνις ήξερε τι κάνω στις πρόβες, με είχε δει».
source:yupi.gr
top