Σίσσυ Φειδά...

«Έχω πλαντάξει εκτός κάμερας»

Σίσσυ Φειδά
«Έχω κλάψει σχεδόν σε όλες τις ιστορίες αλλά εκτός κάμερας. Έχω πλαντάξει», παραδέχεται σε συνέντευξή της στο ένθετο «Real Life» της «Real News», η Σίσσυ Φειδά.

Η παρουσιάστρια της εκπομπής «Σπίτι Από την Αρχή» ομολογεί πως δεν της αρέσει η υπερέκθεση, κυρίως της προσωπικής της ζωής. Όσον αφορά τις κριτικές που δέχθηκε για την εκπομπή είπε: «Δεν μπορώ να αναλώνομαι και να ασχολούμαι με πράγματα που τα θεωρώ πολύ μακριά από μένα».

Στην ερώτηση πως όσοι δοκιμάζουν την τηλεόραση, δύσκολα την αποχωρίζονται, η interior designer απάντησε: «Καλώς ή κακώς αγαπώ πολύ τη δουλειά μου και με γεμίζει αφάνταστα. Τώρα το να εθιστώ στο μέλλον το βλέπω μάλλον λίγο απίστευτο».

Η διάσημη, πλέον, διακοσμήτρια άργησε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της ζωής της: «Αρχικά νόμιζα ότι πρόκειται για αστείo. Όταν κατάλαβα ότι δεν είναι, ένιωσα έκπληξη. Ανησυχούσα για το αν ένα τέτοιο νέο επαγγελματικό ξεκίνημα θα ζημιώσει, από θέμα χρόνου, τη δουλειά μου. Όμως, αποφάσισα πως και οι δυο ανησυχίες μου εξαρτώνται μόνο από τους δικούς μου χειρισμούς». Η Σίσσυ όμως δεν αγχώνεται για τα νούμερα τηλεθέασης: "Δεν αγωνιώ για τα νούμερα, αλλά θέλουμε όλοι όσοι εργαζόμαστε σκληρά να γνωρίζουμε αν οι κόποι μας έχουν ανταπόκριση απο τον κόσμο».source:yupi.gr
top