Τα «γύρισε» ο Πάγκαλος...

pagkalos2.jpg
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, είπε ο κ. Θ. Πάγκαλος, προκειμένου να καλύψει τα όσα είπε σε συνέντευξη του στην κυριακάτικη «Real News».
Μετά το χθεσινοβραδινό «άδειασμα» από πλευράς Παπακωνσταντίνου, ο οποίος υποστήριξε ότι η εξεταστική για την οικονομία θα γίνει παρά τα όσα είπε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης την Κυριακή, ο κ. Πάγκαλος προσπάθησε να δικαιολογηθεί υπονοώντας πως πρόκειται για... παρεξήγηση.
«Η ερώτηση που μου έγινε εμένα ήταν αν θα γίνει εξεταστική για την κατάσταση της οικονομίας. Και απάντησα πολύ σωστά «εξεταστική για την οικονομία δεν μπορεί να γίνει, γιατί κρίνει πολιτικές».
Τι ποινικές ευθύνες να ρίξουμε σε πολιτικές;», προσπάθησε να εξηγήσει στην «Κοινωνία Ώρα Mega» και πρόσθεσε «Η εξεταστική που έχει προτείνει το ΠΑΣΟΚ είναι μια εξεταστική που αφορά την παραποίηση των στοιχείων της οικονομίας...
Η εξεταστική αυτή μπορεί να γίνει». Μάλιστα, έσπευσε να υποστηρίξει ότι συμφωνεί να γίνει εξεταστική επιτροπή με το συγκεκριμένο αντικείμενο.
Ο κ. Θ. Πάγκαλος όμως τα «γύρισε» και στο θέμα του κ. Ραγκούση. Μετά τις προχθεσινές φωτιές που άναψε στην κυβέρνηση με την δήλωση του «Δεν θα μου μπει καπέλο ο Ραγκούσης», σήμερα υποστήριξε ότι η συνεργασία του με τον υπουργό Εσωτερικών είναι πολύ σημαντική και το... καπέλο δεν αφορούσε αυτόν. Η απάντηση του ήταν πιο... general!
«Εγώ μιλάω στην γενική ερώτηση, αν ανέχομαι καπέλο. Δεν μίλησα συγκεκριμένα για τον κ. Ραγκούση. Γενικά δεν ανέχεται το κεφάλι μου καπέλο, με την έννοια ότι κάποιος θα μου λέει τι να κάνω και εγώ θα το κάνω...
Δέχομαι την συνεργασία, δέχομαι ότι κάποιος μπορεί να ξέρει καλύτερα από μένα ένα θέμα και θα τον ακούσω με πολύ προσοχή και βεβαίως ο πρωθυπουργός είναι πάνω από όλους».
«Την ευθύνη συντονισμού της κυβέρνησης έχει ο πρωθυπουργός, που μοιράζει τις ευθύνες. Εγώ είμαι μπαλαντέρ», είπε νωρίτερα ο κ. Πάγκαλος, ο οποίος εξέφρασε παράλληλα την επιθυμία του να μείνει για κάποιο χρονικό διάστημα στην Βουλή και «από εκεί και πέρα ότι δουλειά μου δίνει ο πρωθυπουργός θα προσπαθώ να την βγάζω εις πέρας».
Όσον αφορά το αν θέλει να παραμείνει αντιπρόεδρος της κυβέρνησης είπε ότι δεν τον ενδιαφέρουν τα αξιώματα. «Δεν έχω μωροφιλοδοξία, αλλά φιλοδοξία», είπε συγκεκριμένα και τάχθηκε υπέρ της συνεργασίας των υπουργείων. Και τι θα έλεγε μετά τον πανικό που προκάλεσε;
Επίσης, εκτίμησε ότι θα υπάρχει μεγάλη αποχή στις δημοτικές εκλογές, ενώ εξέφρασε την ανησυχία του μήπως ο πρόεδρος της ΝΔ μετατρέψει τις εκλογές σε δημοψήφισμα, υπογραμμίζοντας ότι κάτι τέτοιο θα ήταν «πολιτική αυτοκτονία για τον Α. Σαμαρά».
Τέλος, για την υποψηφιότητα της γυναίκας του είπε ότι το ΠΑΣΟΚ της έδωσε το χρίσμα, αφού δεν υπήρχε άλλη πρόταση.source:parapolitika.gr
top