Σπύρος Φωκάς: «Kαι στις τρεις γυναίκες που παντρεύτηκα είπα ότι δεν ήθελα να κάνω παιδί»

Σπύρος Φωκάς: «Kαι στις 

τρεις γυναίκες που παντρεύτηκα 

είπα ότι δεν ήθελα να κάνω παιδί»

Υπήρξε από τους ομορφότερους άντρες ηθοποιούς της γενιάς του και από τους μεγαλύτερους Ζεν Πρεμιέ του ελληνικού κινηματογράφου. Ο λόγος για τον σπουδαίο Σπύρο Φωκά. Περνά μια ήρεμη ζωή παρά την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του. Ο ίδιος για το θέμα της υγείας του δήλωσε: «Καταρχάς δεν φοβάμαι καθόλου τον θάνατο. Έχω κάνει συμφωνία μαζί του να έρθει πολύ αργότερα! Όταν μου είπαν ότι είχα ανεύρυσμα στην κοιλιά, δεν μπορώ να πω ότι δεν ανησύχησα, αλλά στάθηκα τυχερός, γιατί είχα πολύ καλό γιατρό». Εκτός όμως από το πρόβλημα της υγείας του, είχε να αντιμετωπίσει και την φωτιά που κατέστρεψε το σπίτι του .Όπως αποκάλυψε: « Τότε το ομολογώ, είχα πάθει σοκ. Όταν έπιασε φωτιά το σπίτι μου , έλλειπα και δυστυχώς δεν πρόλαβα την ζημία που έγινε. Εξαιτίας βραχυκυκλώματος κάηκε μεγάλο μέρος του διαμερίσματος και χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να το φτιάξω. Με φιλοξένησαν κάποιοι φίλοι μου και τέσσερα χρόνια μετά είμαι πάλι στο σπίτι μου». Είναι από τους ελάχιστους Έλληνες που κατάφεραν να κάνουν διεθνή καριέρα και να συνεργαστούν με μεγάλους αστέρες του Χόλυγουντ. Θεωρεί πολύ τυχερό τον εαυτό του και έχει πολύ καλές αναμνήσεις και εντυπώσεις. Δεν άντεξε για πολύ την νοοτροπία των Αμερικανών και αυτός ήταν ο λόγος που επέστρεψε πίσω. Μιλώντας για τις συνεργασίες με τους ξένους σταρ που συνεργάστηκε θυμήθηκε κάποια περιστατικά που είχε μαζί τους. «Θα σας πω για τον Μάικ Ντάγκλας, που εκτός από πολύ καλός ηθοποιός είναι και εξαίρετος παραγωγός. Μετά την γνωριία και την συνεργασία μας στο «Διαμάντι του Νείλου» βγήκαμε μια μέρα έξω για φαγητό και τον πήγα σ ένα μαγαζί που χόρευαν οριεντάλ. Όλο το βράδυ μου έλεγε πόσο εκπληκτικά πέρασε και πόσο ξετρελάθηκε. Επίσης πολύ γλυκιά είναι η Σούζαν Σάραντον. Σε μια συνάντησή μας με ρώτησε: «Ξέρεις να μαγειρεύεις;», «Ναι» της απάντησα. «Είναι και ο άντρας μου Έλληνας και ξέρει να μαγειρεύει, αλλά το όνομά του δεν είναι Σάραντον αλλά Σαραντινός»»
Στην Ελλάδα έχει κάνει 62 ταινίες και δεν έχει κανένα παράπονο από συναδέλφους του αλλά από τους παραγωγούς γιατί όπως λέει: «Κάποιους τους πειράζει που πήγα πιο πέρα, ας πούμε από το …Λιανοκλάδι! Τι να κάνουμε; Προτάσεις ,πάντως , δεν έχω αυτόν τον καιρό .Συζητώ μόνο για μια κινηματογραφική δουλειά ακόμα δεν είναι σίγουρο». Αγαπήθηκε και αγάπησε πολύ κάνοντας τρεις γάμους και χωρίζοντας και από τους τρεις δηλώνοντας από την αρχή πως αν και αγαπάει τα παιδιά δεν ήθελε δικά του όπως αναφέρει: « Είχα εξηγήσει και στις τρεις γυναίκες που παντρεύτηκα ότι δεν ήθελα να κάνω παιδί- μάλιστα τους το έλεγα πριν το γάμο .Αγαπώ πολύ τα παιδιά, αλλά μάλλον των άλλων», ενώ ποτέ δεν έκανε σχέση με γυναίκα ηθοποιό γιατί όπως λέει: «Σε αυτό το επάγγελμα χρειάζεται ψυχραιμία. Δεν μπορείς να αφήνεις τα αισθηματικά σου να κυριαρχούν»source:yupi.gr
top