Λιζ Χάρλεϊ...

Τα μυστικά της σιλουέτας της

Λιζ Χάρλεϊ
Η Λιζ Χάρλεϊ αποκάλυψε τα μυστικά της ομορφιάς της αλλά και της σιλουέτας της.

Η διάσημη ηθοποιός δήλωσε πως κάθε πρωί πίνει μόνο νερό (πολλά λίτρα) και έναν καφέ espresso μαζί με κέικ βρόμης. Η 45χρονη ηθοποιός έχει μεγάλη ιστορία με περίεργες δίαιτες, όπως αυτή που έκανε μετά την εγκυμοσύνη της για να χάσει τα κιλά. Έτρωγε μόνο νερόβραστες σούπες και έτσι έχασε 5 κιλά σε 7 μέρες.

Η ίδια δήλωσε στο Twitter: «Η δίαιτά μου δέχθηκε πολλές επιθέσεις από διατροφολόγους, αλλά εγώ συνεχίζω να επιμένω και δεν τρώω καθόλου πρωινό», ενώ συνέχισε λέγοντας: «Γυμναστήριο για πολύ άσκηση και μετά άφθονο ζεστό νερό. Έχω αηδιάσει».

Πολλοί διατροφολόγοι αντιδρούν στη δίαιτα της Χάρλεϊ, λέγοντας πως ένα πρωινό με φρούτα και ξηρούς καρπούς, μαζί με ένα ποτήρι χυμό είναι πολύ πιο υγιεινό και βοηθάει περισσότερο στο να χάσεις βάρος.

Η μελαχρινή ηθοποιός, η οποία είναι παντρεμένη με τον Ινδό Αρούν Ναγιάρ είχε αποκαλύψει στο παρελθόν πως τρώει μόλις ένα γεύμα την ημέρα: «Το μοναδικό γεύμα μου είναι το βραδινό. Είμαι αυτή την περίοδο σε μία παραδοσιακή χαμηλών θερμίδων δίαιτα. Κάθε βράδυ κοιμάμαι πεινασμένη».
source:yupi.gr
top