Κλήσεις απόγνωσης στη 

Γραμματεία Καταναλωτή...

Αποδέκτης δεκάδων καταγγελιών γίνεται σε καθημερινή βάση το τηλεφωνικό κέντρο 1520 της Γραμματείας Καταναλωτή. Πολίτες διατυπώνουν σωρεία παραπόνων αναφορικά με χρέη, αγορές προβληματικών προϊόντων ή ακόμη και τις μειωμένες αποδοχές τους.
Το 5μηνο Ιανουαρίου - Μαΐου 2010 οι διαμαρτυρίες των καταναλωτών ανήλθαν στις 26.248, όταν όλο το 2009 είχαν καταγραφεί 70.453 τηλεφωνήματα και γραπτές αναφορές -οι εποχές με τα περισσότερα παράπονα είναι το φθινόπωρο και ο χειμώνας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στο Έθνος, πηγές του υπουργείου Οικονομίας «μιλάνε για απίστευτο όγκο τηλεφωνημάτων που δέχεται η γραμμή «1520», μετά τις εξελίξεις που έφεραν η υπογραφή του μνημονίου και η οικονομική ύφεση». «Κοντεύουμε να μετατραπούμε σε κέντρο ψυχολογικής στήριξης. Πενήντα με 60 τηλεφωνήματα καθημερινώς αφορούν σε διαμαρτυρίες πολιτών για τη μείωση των εισοδημάτων τους», προσθέτουν χαρακτηριστικά.
Στην κορυφή των καταγγελιών βρίσκονται περιπτώσεις που αφορούν στην υπερχρέωση των νοικοκυριών (ρύθμιση χρεών, αδιαφανείς τραπεζικές χρεώσεις, άρνηση δανειοδότησης κλπ). Επιπλέον, δημόσιοι υπάλληλοι και συνταξιούχοι δηλώνουν ότι δυσκολεύονται ιδιαίτερα να εκπληρώσουν τις οικονομικές υποχρεώσεις τους.source:tvxs.gr
top