Τάιγκερ Γουντς...

Η πρώην σύζυγός του μιλάει πρώτη φορά για το επεισοδιακό διαζύγιό τους

Τάιγκερ Γουντς
Εννιά μήνες μετά το σκάνδαλο, η πρώην –πλέον- σύζυγος του Τάιγκερ Γουντς, Έλιν Νορντρέγκεν, λύνει τη σιωπή της και μιλάει αποκλειστικά στο αμερικάνικο «People» για το διαζύγιό της.

«Έχω περάσει απ' όλα τα στάδια, της δυσπιστίας και του σοκ, του θυμού και της απόλυτης θλίψης ενόψει της διάλυσης της οικογένειάς μου, που ήταν το τελευταίο πράγμα που ήθελα για τα παιδιά μου», δήλωσε η ίδια στο περιοδικό λίγες μόλις μέρες από τη στιγμή που ο χωρισμός της ήταν πλέον επίσημο γεγονός.


Η 30χρονη Έλιν, η οποία σπουδάζει Ψυχολογία, είπε πως πέρα από την προδοσία του πρώην συζύγου της, η οποία την πλήγωσε, η υπόθεση είχε και θετικά αποτελέσματα: «Αισθάνομαι πιο δυνατή από ποτέ. Πλέον έχω αυτοπεποίθηση για τα θέλω μου, τις αποφάσεις μου, και γενικότερα για τη ζωή μου».

«Τα άμεσα σχέδιά μου αφορούν αποκλειστικά τα παιδιά μου και τον εαυτό μου, ώστε να καταφέρουμε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα. Φυσικά και θα συνεχίσω να παρακολουθώ τα μαθήματα ψυχολογίας αλλά το κύριο μέλημά μου είναι να δώσω στον εαυτό μου χρόνο, ώστε να επουλωθούν οι πληγές μου», εξηγεί η Έλιν τονίζοντας πως αυτή είναι η πρώτη και η τελευταία συνέντευξη που δίνει και αναφέρεται στο θέμα, αφού προτιμάει να κρατήσει τη ζωή της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.source:yupi.gr
top