«Ήρθα στους 

Σικάγο Μπουλς της Ευρώπης»


Στην Αθήνα έφτασε σήμερα το μεσημέρι ο Άλεξ Μάριτς, ο οποίος έχει συμφωνήσει με τον Παναθηναϊκό.

Ο 26χρονος σέντερ, τον οποίο υποδέχθηκε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ο μάνατζερ των πρωταθλητών Ελλάδας, Μάνος Παπαδόπουλος, με δηλώσεις του στους εκπροσώπους του Τύπου χαρακτήρισε το «τριφύλλι» ως τους... Σικάγο Μπουλς της Ευρώπης και τον τεχνικός τους, Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς ως τον Φιλ Τζάκσον του ευρωπαϊκού μπάσκετ.


Αρχικά ο πρώην σέντερ της Παρτιζάν μίλησε για το χαμένο ημιτελικό στο φάιναλ φορ της Euroleague με τον Ολυμπιακό. «Παίξαμε καλά πέρυσι, πήγαμε στο φάιναλ φορ, αλλά χάσαμε στον ημιτελικό από τον Ολυμπιακό. Ήταν ένα παιχνίδι που δεν μπορώ να ξεχάσω για το καλάθι του Τσίλντρες στο τέλος» είπε ο Μάριτς και συνέχισε, αναλύοντας την απόφαση του να επιλέξει τον Παναθηναϊκό:


«Γιατί έχει τον μεγαλύτερο προπονητή στην Ευρώπη, την καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη με μεγάλη ιστορία, είναι σαν να παίζεις στους Σικάγο Μπουλς της Ευρώπης. Είμαι πολύ χαρούμενος και θέλω να βελτιώσω τον εαυτό μου και να δείξω στον κόσμο ότι αξίζω να βρίσκομαι εδώ. Αυτά που έχει κάνει ο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό τα χρόνια που βρίσκεται εδώ είναι απίστευτα. Είναι ο Φιλ Τζάκσον του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Δεν ξέρω τι να περιμένω, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι θα δουλέψω σκληρά, να ακούω τον προπονητή μου και να περάσω καλά».


Κληθείς να σχολιάσει το γεγονός ότι καλείται να καλύψει το κενό του Νίκολα Πέκοβιτς (μετεγγράφηκε στους Μινεσότα Τίμπεργουλβς) είπε: «Η πίεση είναι μεγάλη, το ξέρω ότι ο κόσμος και όλοι στην ομάδα θα περιμένουν να παίξω κάτι ανάλογο, θα βάλω τα δυνατά μου». Τέλος, ο Μάριτς αναφέρθηκε και στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού, τονίζοντας: «Ξέρω ότι είναι καταπληκτικοί, είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι εδώ μαζί τους, θα κάνω τα πάντα για να τους ευχαριστήσω».
source:zougla.gr
top