Εταιρείες καθαρίζουν τα ιντερνετικά «άπλυτα» των διασήμων

Εταιρείες καθαρίζουν 

τα ιντερνετικά «άπλυτα» 

των διασήμων...



Τι κάνει κάποιος διάσημος αν αποκαλυπτικές φωτογραφίες του έχουν «ανέβει» στο Διαδίκτυο ή αν η επιθετική συμπεριφορά του προσφέρει τροφή πικρόχολων σχολίων στα διάφορα μπλογκ; Απευθύνεται στον Αμερικανό Γκάρι Πάουερς και στους υπόλοιπους «διαχειριστές online δημόσιας εικόνας». Πρόκειται για ειδικούς της επικοινωνίας, οι οποίοι έχουν ιδρύσει εταιρείες που καθαρίζουν τα «άπλυτα» των αστέρων της σοουμπίζ, του αθλητισμού, των επιχειρήσεων και των κοσμικών στηλών. Πελάτες είναι τα επώνυμα «κακά» παιδιά με πρώτη και καλύτερη την Κέιτ Μος, γνωστό μοντέλο με αδυναμία στις απαγορευμένες ουσίες. Τα πλουσιοκόριτσα Πάρις Χίλτον και Λίτσεϊ Λόχαν έχουν κάθε λόγο να ακολουθήσουν το παράδειγμά της, καθώς βάζουν τα δυνατά τους για να καταστρέφουν τη δημόσια εικόνα τους. Οι εταιρείες αυτές φροντίζουν να «θάβουν» τα άσχημα περιστατικά στα οποία έχουν εμπλακεί τα πρόσωπα αυτά ή και να εξαφανίζουν τις απρεπείς εικόνες τους, ενώ αντίθετα προωθούν τα θετικά σχόλια που τους έχουν αποδοθεί. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Στη δημοφιλέστατη μηχανή αναζήτησης του Google, οι διαχειριστές της εικόνας φροντίζουν στην κορυφή των αποτελεσμάτων να εμφανίζονται τα θετικά για το ίματζ των πελατών τους στοιχεία, σπρώχνοντας στον πάτο τα αρνητικά αποτελέσματα. Για έναν κοινό θνητό ο «καθαρισμός» της ιντερνετικής εικόνας του κοστίζει ελάχιστα: από 11 ευρώ ως 23 ευρώ τον μήνα. Για τους επωνύμους οι τιμές ανεβαίνουν στα ύψη, φτάνοντας μερικές χιλιάδες ή δεκάδες χιλιάδες ευρώ τον χρόνο- χώρια οι «ειδικές αποστολές», όταν π.χ. ένας ξυλοδαρμός ή μια σύλληψη για χρήση ναρκωτικών αυξάνει τον όγκο της «δουλειάς».source:gossip-tv.gr
top