Ε.Μανωλίδου: “Θυμώνω

όταν λένε πως είμαι αυταρχική!”

Για τα παιδικά της χρόνια, το διαζύγιο των γονιών της και την εμπειρία της στην τηλεόραση μίλησε η Ευγενία Μανωλίδου, η οποία βρίσκεται σε πυρετώδεις προετοιμασίες για την εκπομπή “Master Chef”, που ξεκινά από τον Οκτώβρη.
 
Η Ευγενία Μανωλίδου που μεγάλωσε στο Ψυχικό αναφέρει πως τα παιδικά της χρόνια δεν ήταν και τόσο ρόδινα, αφού οι γονείς της είχαν χωρίσει, σχεδόν μόλις γεννήθηκε και ο πατέρας της “έφυγε” από κοντά της όταν ήταν 14. “Οι παιδικές μου μνήμες ξεκινάνε με τους γονείς μου να είναι ήδη διαζευμένοι. Είχα γεννηθεί έτσι, το είχα συνηθίσει. Μέχρι κάποια ηλικία νόμιζα ότι έτσι γίνεται παντού. Παρόλα αυτά, είχα επαφές και με τους δυο γονείς μου”, αναφέρει χαρακτηριστικά.


 
Παράλληλα, η ίδια αποκαλύπτει πως δεν κάνει έντονη ζωή και δεν της αρέσουν οι καταχρήσεις. “Έχω καπνίσει ένα-δυο τσιγάρα, έχω πιεί ένα-δυο ποτά. Δεν έκανα ποτέ τρομερές καταχρήσεις, ούτε βέβαια, one night stand”, αναφέρει.
 
Όσον αφορά την εμπειρία της στην τηλεόραση, η Ευγενία λέει πως η τηλεόραση της έχει φερθεί πολύ καλά. “Άλλα πράγματα είναι που με κάνουν να αναρωτιέμαι και δεν μου αρέσουν. Το παρασκήνιο”, αναφέρει και προσθέτει πως δεν ξέρει για πόσο θα μείνει στην τηλεόραση, διότι ο κανόνας θέλει τους ανθρώπους που ασχολούνατι με το γυαλί να φεύγουν γρήγορα. Η ίδια πάντως ξεχωρίζει κάποιους ανθρώπους στην τηλεόραση που έχουν διαγράψει μια σημαντικοί πορεία.
 
Ακόμη, η Ευγενία εξοργίζεται όταν την λένε αυταρχική. “Θυμώνω όταν λένε ότι είμαι αυταρχική ότι πιέζω παρά πολύ τους ανθρώπους στα γυρίσματα. Αυτό με εξοργίζει”, εξομολογείται.

 
 
Τέλος, η ίδια αποκαλύπτει ότι με το “Master Chef”,  έχει ανακαλύψει πολλά νέα πράγματα που δεν γνώριζε για το χώρο της μαγειρικής και αυτό της αρέσει πολύ. Όσο για την πιο ευχάριστη στιγμή της ημέρας είναι όταν περνά χρόνο με τον Άδωνι Γεωργιάδη, είτε όταν βγαίνουν σε κάποιο εστιατόριο, είτε όταν βλέπουν dvd στο σπίτι.
source:tlife.gr
top