Κώστας Βουτσάς...

"Η πρώτη μου ερωτική εμπειρία"

Βουτσάς
Όλα μου τα καλοκαίρια όταν ήμουν παιδί τα πέρασα στη Θεσσαλονίκη. Παίρναμε το καραβάκι και πηγαίναμε για μπάνιο με την οικογένειά μου στο Μπαξέ Τσιφλίκι. Τότε δεν είχαμε λεφτά, κι επειδή δεν είχα μαγιό να βάλω, έκανα μπάνιο με το βρακί μου.

Μια φορά λοιπόν, όταν ήμουν 15 χρονών, είδα ένα μαγιό κρεμασμένο σε σχοινί. Μου λέει ο αδερφός μου: «Πάρ’ το, ρε, τι το κοιτάς;». Το πήρα, το φόρεσα, όμως μετά δεν έβγαινα απ’ τη θάλασσα. Έτρεμα απ’ το φόβο μου μην τυχόν κι έρθει αυτός που το ’χασε, το δει επάνω μου, μου το βγάλει μπροστά σε όλους, φανεί το πουλί μου και γίνω ρεζίλι! Τελικά, βγήκα απ’ τη θάλασσα ύστερα από δύο ώρες γιατί κρύωνα. Με έπεισε κι ο αδερφός μου, ο οποίος μου έφερε το σώβρακό μου, για να μπορέσω να αλλάξω γρήγορα.

Ένα άλλο καλοκαίρι, 12 ετών, αποφάσισα να γίνω άντρας. Πουλούσα τσιγάρα με το κασελάκι μου στην περιοχή του Βαρδάρη, κι εκεί κοντά υπήρχε ένα μπορντέλο. Στεκόμουν με τις ώρες και παρατηρούσα τον κόσμο που μπαινόβγαινε. Μια μέρα πήρα την απόφαση να μπω κι εγώ, επειδή οι πουτάνες εκεί δεν ήταν ακριβές. Τη θυμάμαι ακόμη, την έλεγαν Αγγέλα και ήταν πολύ όμορφη. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που έκανα σεξ στη ζωή μου. Κι ήταν ντάλα ο ήλιος κι η ζέστη πολλή…
source:yupi.gr
top