Ένα όνομα, μία 

περιουσία...


Ένα όνομα, μία περιουσία
Χρυσάφι αξίζουν μερικές από τις πιο μεγάλες μάρκες προϊόντων στον κόσμο που είναι πασίγνωστες στον χώρο της τεχνολογίας, των τροφίμων, του εμπορίου, των αυτοκινήτων, των τηλεπικοινωνιών και της διασκέδασης.

Η αναγνωρισιμότητά τους από το κοινό, τα τεράστια κέρδη των ομίλων στους οποίους ανήκουν και το μεγάλο μερίδιο αγοράς στους κλάδους που δραστηριοποιούνται ανεβάζουν στα ύψη την αξία των εμπορικών τους σημάτων που- αθροιστικά- από ό,τι φαίνεται είναι μεγαλύτερη ακόμη και από το ΑΕΠ μεγάλων χωρών!

Η αξία των είκοσι πρώτων στη λίστα του «Forbes», που περιλαμβάνει πενήντα διαφορετικές μάρκες, ανέρχεται σε πάνω από 563 δισεκατομμύρια δολάρια! Είναι ενδεικτικό ότι η αξία των επτά πρώτων ξεπερνά το ΑΕΠ της Ελλάδας, καθώς ανέρχετα ι σε 265 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αpple, Μicrosoft, Coca Cola, ΙΒΜ, Google, ΜcDonalds, General Εlectric, Μarlboro, Ιntel, Νokia καταλαμβάνουν τις πρώτες δέκα θέσεις στη λίστα με τις μάρκες που έχουν τη μεγαλύτερη εμπορική αξία σήμερα.

Αμερικανικές οι 14 στις 20
Τη μερίδα του λέοντος, όπως φαίνεται, κατέχουν αμερικανικές εταιρείες (Αpple και Μicrosoft, Coca Cola, Google, ΙΒΜ, ΜcDonalds, General Εlectric, Μarlboro, Ιntel, Cisco, Ηewlett-Ρackard, ΑΤ&Τ, Οracle, Disney). Ακολουθούν ευρωπαϊκές μάρκες όπως η φινλανδική Νokia, η βρετανική Vodafone, η γερμανική ΒΜW, η γαλλική Louis Vuitton, η γερμανική Μercedes Βenz, αλλά και η ιαπωνική Τoyota.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες μάρκες (το 30% των εμπορικών σημάτων που βρίσκονται στη λίστα του «Forbes») ανήκουν σε εταιρείες τεχνολογίας, οι οποίες έχουν γνωρίσει τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

Πρωταθλήτριες Αpple και Μicrosoft
Πρωταθλήτρια σε αξία είναι η Αpple με 57,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ από πολύ κοντά την ακολουθεί η μεγάλη της αντίπαλος, η Μicrosoft, της οποίας η φίρμα αξίζει 55,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Για τη δημιουργία της λίστας των επωνυμιών με τη μεγαλύτερη αξία, το «Forbes» εξέτασε περισσότερες από εκατό επιχειρήσεις-κολοσσούς.

Με τη συμβολή της εταιρείας Μindshare, το περιοδικό αξιολόγησε τα κέρδη κάθε μάρκας τα τελευταία τρία χρόνια σε συνδυασμό με την επιρροή που έχει στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται.
source:madata.gr
top