Διάσημα Λόγια...

Οι ωραίες γυναίκες έχουν άποψη για όλα!

Παπαρίζου- Φουρέιρα- Λέχου
«Μου αρέσουν πολύ τα piercing, γι’ αυτό έχω ήδη τρία. Το ένα είναι στη γλώσσα μου, το άλλο στην κοιλιά μου και το τρίτο σε κά­ποιο σημείο που δεν μπορώ να αποκαλύψω. Είναι μυστικό».
Το μυστικό, μαντάμ! Ένα σημείο ακόμα παίρ­νει piercing και, αν δεν μας το αποκαλύψετε εσείς, θα βγει να κάνει δηλώσεις μόνο του.

Φουρέιρα, τραγουδίστρια ανερ­χόμενη:
«Κανείς δεν είπε ποτέ ότι είναι αρνητικό να είσαι σύμβολο του σεξ».
Και τι μας νοιάζει εμάς; Σάμπως θα μας ανακηρύξουν ποτέ;

Έλενα Παπαρίζου, σταρ τραγου­δίστρια:
«Το μόνο που θα ήθελα, αν είχα έναν gay γιο ή κόρη, θα ήταν να το πει πρώτα σε μένα για να τον συμβουλεύσω εγώ. Θέλω για τα παιδιά μου να είμαι μαμά και φίλη και να μου λένε τα πάντα».
Σιγά, καλή μου, κάνε πρώτα και μετά βρίσκεις και το πανεπιστήμιο που θα πάνε στα 18.

Κατερίνα Λέχου, όμορφη πρωταγωνίστρια:
«Έχω αντισταθεί στις πλαστικές, γιατί πιστεύω πως είναι ένα πηγάδι χωρίς πάτο».
Ε! Μην το λέτε! Δεν έχουμε να φτιάξουμε και τόσα πολλά πια!
 source:yupi.gr
top