Πέτρος Φιλιππίδης...

"Ακόμα και τις αποτυχίες μου τις έχω χαρεί"

Πέτρος Φιλιππίδης
Ο Μπακαλόγατος είναι μία από τις παραστάσεις που σπάνε ταμεία. Ο Λάκης, ο Γλυκούλης μία από τις πρώτες σε θεαματικότητα τηλεοπτικές σειρές. Δεν ήταν, όμως, πάντα γεμάτη επιτυχίες η ζωή του Πέτρου Φιλιππίδη.

Η επιτυχία σάς έφερε ποτέ σε δύσκολη θέση στην καθημερινότητά σας;
Όταν μου το λένε αυτό, εγώ λέω «ποια επιτυχία;». Κάνω απλά μια δουλειά για την οποία παθιάζομαι πάρα πολύ, την οποία λατρεύω και αγαπάω. Εγώ αυτά βλέπω μπροστά μου, δεν βλέπω την επιτυχία που μου λέτε.

Δεν πρέπει να το χαρείτε λίγο όλο αυτό που ζείτε;
Τι να χαρώ; Παρ’ όλα αυτά, δεν είμαι αχάριστος, μου αρέσει αυτό που κάνω. Ακόμη όμως και τις αποτυχίες μου τις έχω χαρεί. Θυμάμαι μία φορά, όταν κάναμε στο θέατρο μαζί με τον Γιώργο Κωνσταντίνου μία πάρα πολύ ωραία παράσταση, τον Επιθεωρητή του Γκόγκολ, δεν πάτησε κανείς. Το έργο κατέβηκε. Παρόλο που εγώ ήμουν περήφανος γι’ αυτό. Πήγαινα στην παράσταση και είχαμε κόψει πέντε εισιτήρια, πέντε άνθρωποι μας έβλεπαν από κάτω.

Ήταν τότε που είχατε οικονομικές δυσκολίες;
Ναι. Ήταν μια εποχή που ούτε στην τηλεόραση πήγαν πολύ καλά τα πράγματα. Ήταν, θυμάμαι, δύο χρόνια πριν από το 50-50, το 2005. Ήταν μια περίοδος που ξαφνικά βρέθηκα στο σπίτι μου – χωρίς θέατρο, χωρίς τηλεόραση. Υπήρξαν οικονομικά προβλήματα, βρέθηκα πολύ άσχημα εκτεθειμένος οικονομικά. Ευτυχώς, όμως, μετά υπήρξαν καλοί φίλοι που με βοήθησαν, ανέκαμψα, ήρθε στο θέατρο μία μεγάλη επιτυχία που ήταν το Ψέμα στο Ψέμα, ύστερα ήρθε το τηλεοπτικό 50-50 και τα πράγματα πήραν το δρόμο που κι εσείς γνωρίζετε.source:yupi.gr
top