Σγουρός : "Και οι κρίνοντες 

κρίνονται"

 Σγουρός.jpg
Ο Γιάννης Σγούρος υπερασπίστηκε την υποψηφιότητά του για την Περιφέρεια Αττικής με συγκροτημένο λόγο και πάθος για την έως τώρα πορεία του στην Αυτοδιοίκηση, μιλώντας νωρίτερα στον ρ/σ Flash961.
<<Εγώ ανήκω εδώ και πολλές δεκαετίες σε ένα πολιτικό χώρο τον οποίο σέβομαι και τιμώ. Καιροσκόπος και αριβίστας δεν υπήρξα ποτέ και δε με ενδιαφέρει η καρέκλα για την καρέκλα. Αυτό το οποίο έχω μάθει εγώ στη ζωή μου είναι ότι όταν αρχίζω έναν αγώνα να μην τον εγκαταλείπω, αλλά να παραμένω κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες ενεργός και δημιουργικός και το έχω πει πολλές φορές νομίζω αυτό προωθώντας με όλες μου τις δυνάμεις τις θέσεις και τα πιστεύω μου.
Και εφόσον υπάρχουν κριτήρια που πιστεύω ότι υπάρχουν τα κριτήρια, που λέει ότι «τι κριτήρια και τι στόχους είχατε το 2003; Τα πιάσατε; Εντάξει. Τι στόχους και κριτήρια είχατε το 2006; Πώς πήγατε;»
Εάν πληρώ αυτούς τους στόχους, αυτούς τους όρους, εάν είμαι ηθικός, εάν είμαι τίμιος, εάν είμαι αποτελεσματικός νομίζω ότι η αντίθετη επιλογή πρέπει να είναι τεκμηριωμένη. Γιατί έχω πει το άλλο ότι και οι κρίνοντες κρίνονται.>>  
source:parapolitika.gr
top