Love Quiz: Πόσο καλά

ξέρεις να φλερτάρεις;

Είσαι σίγουρη ότι γνωρίζεις καλά τους κανόνες του flirt; Πόσο καιρό έχεις να μπείς στο ερωτικό παιχνίδι; Κάνε το τεστ και δες τι τύπος είσαι!
Δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα να ζητήσεις από έναν άνδρα να βγείτε ραντεβού!
  1. Με τίποτα! Δεν είναι αυτός ο ρόλος της γυναίκας
  2. Δεν είναι και το καλύτερό μου, αλλά αν χρειαστεί θα το κάνω!
  3. Απολύτως κανένα.
Τρώτε με τον “επίδοξο” σύντροφο και έχει λίγη σάλτσα στην άκρη των χειλιών του. Πλησιάζεις και σκουπίζεις την σάλτσα.
  1. Είσαι τρελή; Να με περάσει για καμιά λυσασμένη;
  2. Εξαρτάται. Αν είναι να τον βγάλω από την δύσκολη θέση...
  3. Φυσικά. Είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά.
Γελάς συνέχεια με τα αστεία του, ακόμη κι αν δεν τα βρίσκεις τόσο πετυχημένα.
  1. Φυσικά και όχι! Δεν είναι ανάγκη να γίνω γραφική για να με προσέξει.
  2. Τυχαίνει πολλές φορές, αλλά προσπαθώ να συγκρατηθώ.
  3. Γελάω με την ψυχή μου σε κάθε ευκαιρία... Πώς αλλιώς θα καταλάβει ότι ενδιαφέρομαι;
Θα ένιωθες άβολα αν ποτέ μάθαιναν οι γονείς σου πως αντιδράς με τους άνδρες;
  1. Όχι βέβαια. Άλλωστε από την οικογένειά μου έχω μάθει να μην κάνω εγώ το πρώτο βήμα.
  2. Ίσως, λιγάκι! Ειδικά αν μάθαιναν πως γνώρισα τον τελευταίο μου φίλο, σε εκείνο τον διαγωνισμό με σφηνάκια!
  3. Οπωσδήποτε. Φαντάζεσαι να μάθαινε ο πατέρας μου πως η μονάκριβη κόρη του είναι αυτή που πάντα “την πέφτει” στους άντρες;
Συνηθίζεις να αγγίζεις τους ανθρώπους όταν τους μιλάς;
  1. Όχι βέβαια, τι γνώμη θα σχηματίσουν μετά για μένα;
  2. Εξαρτάται από τη συζήτηση και το περιβάλλον. Υπάρχουν άνθρωποι που σου εμπνέουν οικειότητα από το πρώτο λεπτό.
  3. Όλη την ώρα...
Θα μπορούσε κανείς να σε χαρακτηρίσει ...”αγκαλίτσα”;
  1. Δεν θα το έλεγα. Πρέπει να γνωρίζω πολύ καλά τον άλλο για να τον αγκαλιάσω.
  2. Αν μιλάς για τους φίλους και τους συναδέλφους στο γραφείο, δεν πέφτεις κι έξω. Αλλά, πρέπει να αισθάνομαι οικειότητα.
  3. Μιλάς στην Miss Hug 2010! Μου έχει τύχει να αγκαλιάσω έναν άγνωστο, όταν βλέπαμε έναν αγώνα της Εθνικής μπάσκετ!
Έχεις πολύ καλή μνήμη. Δεν ξεχνάς πρόσωπα και ονόματα ακόμη κι αν τα έχεις δει μια φορά.
  1. Με τίποτα. Έχω μνήμη χρυσόψαρου. Βέβαια, δεν ξεχνώ ποτέ γενέθλια και επετείους πολύ κοντινών μου προσώπων.
  2. Είναι φορές που εκπλήσσομαι. Μου συστήνουν 10 άτομα μαζί και τους θυμάμαι όλους. Έχει τύχει βέβαια να με χαιρετίσει γνωστός και να του ξανασυστηθώ.
  3. Όχι μόνο δεν ξεχνώ πρόσωπα και καταστάσεις, αλλά πολλές φορές φροντίζω να μάθω πράγματα για την ζωή τους.
Πολλές φορές ανοίγεις συζητήσεις που είναι λίγο αδιάκριτες.
  1. Ποτέ δεν ανοίγομαι και δεν ρωτώ πράγματα που δεν πρέπει. Ιδιαίτερα αν δεν γνωρίζω καλά τον άλλο.
  2. Μου έχει ξεφύγει μερικές φορές κάποια αδιακρισία. Αλλά ποτέ κάτι πολύ χοντρό.
  3. Όλοι μου το λένε. Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να κρατάμε τέτοιες αποστάσεις;
Παίζεις θάρρος ή αλήθεια. Τι επιλέγεις κυρίως;
  1. Αλήθεια φυσικά. Ποιος ξέρει τι θα μου ζητήσουν να κάνω, αν επιλέξω θάρρος!
  2. Πότε το ένα, πότε το άλλο. Εξαρτάται και από την παρέα.
  3. Πάντα θάρρος. Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σου ζητήσουν να φιλήσεις τον ωραίο της παρέας.
Έχεις δεσμό. Επιδιώκεις να τον κάνεις να ζηλέψει;
  1. Όχι βέβαια. Τα πάντα είναι δανεικά. Κι αν μου το κάνει κι εκείνος;
  2. Ε, μόνο λεκτικά πειράγματα, όταν είμαστε οι δυο μας.
  3. Πάντα, όταν είμαστε έξω έχω διάθεση για φλέρτ. Πράσινος γίνεται από την ζήλια του.

αποτελέσματα

Περισσότερα Α

Είσαι φιλική αλλά μυστηριωδώς flirty

Η αγαπημένη σου φράση: Μα που πήγαν οι άνδρες; Η πιο δυνατή σου κίνηση: Η τακτική σου στο φλέρτ είναι απλή. Γίνεσαι φίλη του, περνάτε καλά μαζί και περιμένεις από εκείνον να καταλάβει πως εκτός από cool, είσαι και ελκυστική!

Ο χειρότερος εφιάλτης σου
: Που πήγαν τελικά όλοι οι άνδρες; Φαίνεται πως πολλές φορές οι άνδρες δεν σε εντοπίζουν στο χώρο. Ίσως πρέπει να γίνεις πιο flirtatious και να κάνεις έτσι αισθητή την παρουσία σου. Ρίξε τον εγωισμό σου και ζήτα του να πάτε για έναν καφέ. Δεν είναι τόσο κακό. Μπορείς, για να είσαι σίγουρη, να βάλεις κάποιον κοινό σας γνωστό να ψαρέψει πληροφορίες για εκείνον. Μην ανησυχείς τόσο...οι άνδρες πολλές φορές δεν βλέπουν πέρα από την μύτη τους!

Περισσότερα B

Είσαι γοητευτική, αλλά και προσεκτική

Η αγαπημένη σου φράση
: Αν ενδιαφέρεσαι για κάποιον θα του το δείξεις, αλλά δεν θα πέσεις και με τα μούτρα. Η πιο δυνατή σου κίνηση: Αυτές οι ανεπαίσθητες επαφές, που τον αφήνουν με την απορία. Το έκανε επίτηδες ή κατά λάθος;

Ο χειρότερος εφιάλτης σου
: Είναι καλό να νιώθεις ότι προκαλείς στον άλλο την οικειότητα και την άνεση, αλλά έρχεσαι πραγματικά σε δύσκολη θέση, όταν οι άνδρες το παρεξηγούν Μήπως όμως στέλνεις τα λάθος μηνύματα; Χρησιμοποίησε τη λέξη φίλος, όσο περισσότερες φορές μπορείς στις συνομιλίες σου.

Περισσότερα C

Επικίνδυνη για την δημόσια υγεία!

Η αγαπημένη σου φράση: Αν έχει σφυγμό, τότε αξίζει να μιλήσεις μαζί του. Η καλύτερη κίνηση: Κάνεις κάθε άνδρα γύρω σου να νιώθει ξεχωριστός, πολύ απλά δίνοντας σε όλους υπερβολική προσοχή.

Ο χειρότερος εφιάλτης σου: Έχεις ποτέ παρατηρήσει ότι κάποιος που σου αρέσει πολύ δεν κάνει ποτέ κίνηση; Μήπως είναι επειδή σε βλέπει να φλερτάρεις με ότι κινείται στο χώρο; Επίσης, πρόσεξε τον πληθωρικό χαρακτήρα σου. Πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι όλες οι γυναίκες σαν κι εσένα και σίγουρα θα παρεξηγήσουν την περιπαικτική σου διάθεση με τα αγόρια τους. Ακόμη κι αν οι προθέσεις σου είναι οι πιο αγνές....source:tlife.gr
top