Μαίρη Συνατσάκη...

10 πράγματα που δεν ξέρετε για εκείνη

Μαίρη Συνατσάκη
«Γεννήθηκα, μεγάλωσα και μένω ακόμη στην Καλλιθέα. Ο μπαμπάς μου όμως είναι από την Κρήτη και η μαμά μου από τη Μάνη».

«Έχω μια δίδυμη αδελφή, την Αλίκη. Αλλά δεν μοιάζουμε καθόλου!».

«Φοβάμαι πάρα πολύ τα αεροπλάνα. Αλλά μπαίνω! Είναι μια μάχη στην οποία βγαίνω πάντα νικήτρια!».

«Στο σχολείο, μαζί με άλλα τέσσαρα παιδιά, είχαμε φτιάξει ένα γκρουπάκι που λεγόταν “Crystal Blue” και εγώ είχα το θράσος να τραγουδάω! Παίζαμε alternative rock και μάλιστα γράφαμε και δικά μας τραγούδια! Αργότερα, έκανα για μερικά χρόνια μαθήματα κιθάρας, αφού κατάλαβα ότι δεν έχω μέλλον στο τραγούδι».

«Ως μαθήτρια, δεν έφαγα ποτέ αποβολή, συμμετείχα σε όλες τις σχολικές γιορτές και σε όλα τα σχολικά μου χρόνια έχω κάνει μόνο δύο φορές κοπάνα».

«Κουβαλάω παντού μαζί μου το laptop μου. Είμαι λίγο internet-freak».

«Έχω μια σκυλίτσα, τη Μέλι, με την οποία διατηρώ μια σχέση μίσους- πάθους».

«Λατρεύω τα cupcakes. Θα μπορούσα να ζω μέσα σε ένα σπίτι γεμάτο από τέτοια- αρκεί να τα τρώω φυσικά».

«Από μικρή ήμουν μάλλον αθλητικός τύπος. Έχω κάνει στίβο, volley, ακόντιο, ρυθμική γυμναστική, και -πιο πρόσφατα- χορό: Παρακολούθησα για δύο περίπου χρόνια μαθήματα σύγχρονου χορού στη σχολή του Μιχάλη Ναλμπάντη».

«Υπάρχουν αρκετά πράγματα που δεν μου αρέσουν πάνω μου, αλλά έχω αποφασίσει να μην τα λέω, γιατί μετά τα προσέχουν οι άλλοι. Γενικά όμως, ποτέ δεν θα “πείραζα” κάτι πάνω μου, ειδικά στο πρόσωπό μου. Φρικάρω στη σκέψη ότι μπορεί κάτι να “στραβώσει”. Όσο για το σώμα, είμαι της άποψης ότι με θέληση, διατροφή και γυμναστική, αλλάζουν σχεδόν όλα!».
source:yupi.gr
top