Διάσημα Λόγια...

Οι καλύτερες ατάκες της εβδομάδας!

Γιάννης Αϊβάζης
Μπεργκιουζάρ Κορέλ, η Σεχραζάντ:
«Πριν δεν με ήξερε κανείς». Ενώ τώρα η αθανασία τής ανήκει...

Όλγα Φαρμάκη, καλλονή:
«Σκεφτόμουν σε μια γωνιά “πόσες ακόμη σέξι φωτογραφήσεις θα κάνω πια; Μήπως πρέπει τουλάχιστον να τις κάνω πιο σπάνια;”. Και από τότε σταμάτησα να φωτογραφίζομαι κάθε τρεις μήνες». Και το έκανε κάθε τρεισήμισι.

Μπεργκιουζάρ Κορέλ, διεθνής σταρ:
«Δεν μου κάνει εντύπωση που άρεσε η σειρά τόσο πολύ στους Έλληνες ή στις χώρες της Μέσης Ανατολής ή σε οποιονδήποτε άλλο λαό». Μη ευρωπαϊκό, απ’ ό,τι καταλάβαμε.

Εύα Λάσκαρη, καλλιτέχνις:
«Η νέα μεγάλη μου αγάπη δεν είναι άλλη από την ηθοποιία. Η σχέση μου με το μόντελινγκ έχει τελειώσει». Όχι, κατανοώ πως στα αισθήματα δεν μπαίνει λογική, αλλά μήπως να περιμένετε λίγο πριν αρραβωνιαστείτε ξανά

Εύα Μπεργκιουζάρ Κορέλ, βαριά επιτυχημένη:
«Όταν κάτι αξίζει, η εθνικότητα δεν παίζει ρόλο». Άμα μιλάμε για τον Ουίλιαμ Σέξπιρ, ναι. Άμα μιλάμε για τον Ονούρ, όχι.

Μπεργκιουζάρ Κορέλ, αισθανομένη Μέριλ Στριπ τουλάχιστον:
«Δεν καταλαβαίνω γιατί οι δημοσιογράφοι ασχολούνται τόσο με την προσωπική μου ζωή και όχι με τη δουλειά μου». Πράγματι... Σε μερικές περιπτώσεις κοινοτοπίας και πλήξης η εθνικότητα δεν παίζει κανένα ρόλο.

Λάκης Γαβαλάς, ο «Mira collo», σύμφωνα με τίτλο:
«Το πιο αγαπημένο μου ταξίδι είναι αυτό μετά από μισό μπουκάλι βότκα». Σκέψου μετά από ολόκληρο, που θα ’ναι διαστημικό

Γιάννης Αϊβάζης, ωραίος:
«Θέλω να παντρευτώ». Αχ, Γιάννη μου, δυστυχώς είμαι δεσμευμένη.

Χριστίνα Αλούπη, συγκροτημένη:
«Είναι δεδομένο πως για ό,τι κάνεις στη ζωή σου επαγγελμα- τικά πρέπει να προηγούνται οι ανάλογες σπουδές. Για την υποκριτική δεν τίθεται θέμα, είναι αυτονόητο, για την παρουσίαση όμως αυτό δεν το κάνει κανείς, γι’ αυτό κυριαρχεί η μετριότητα». Αιέν αριστεύειν και με πτυχίο, Χριστίνα.
source:yupi.gr
top