Σταμάτης Γονίδης: «Μαλάκας δεν υπήρξα ποτέ»

Σταμάτης Γονίδης: 

«Μαλάκας δεν υπήρξα ποτέ»

Έχει από τις καλύτερες φωνές του λαϊκού πενταγράμμου και είναι ένας άνθρωπος που μιλάει πάντα έξω από τα δόντια χωρίς να τον ενδιαφέρει αν θα χαλάσει την εικόνα του. Ο λόγος για τον χειμαρρώδη Σταμάτη Γονίδη που μιλάει για τους έρωτες και τις γυναίκες της ζωής του.  
Παραδέχεται πως οι γυναίκες αποτελούν την έμπνευση των τραγουδιών του και ευχαριστεί όλες όσες των πλήγωσαν γιατί δεν θα έκανε τις επιτυχίες ,αν δεν ήταν εκείνες. Εξομολογείται πως έχει ερωτευτεί πολύ στη ζωή του και όπως είπε: «Φουλ, έχω ερωτευτεί πολύ αλλά και έχω ενθουσιαστεί πολύ. Στη ζωή ερωτευόμαστε με πάθος το λάθος και αγαπάμε το σωστό», ενώ για το αν έχει κάνει κάτι ακραίο για μια γυναίκα λέει: «Ποτέ δεν ήμουν από τους άντρες που ήθελαν να πάρουν, δεν ήμουν και δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Πάντα ήθελα ,να δίνω πράγματα από την ψυχή μου, από τον εαυτό μου, από το είναι μου. Και υλικά και συναισθηματικά. Όλα τα τραγούδια μου τα έχω γράψει για εκείνες. Επίσης έχω κλάψει και έχω παρακαλέσει μια γυναίκα. Γενικά έκανα ότι θα έκανε ένας άντρας που θέλει πραγματικά μια γυναίκα». Παρά το γεγονός ότι ερωτεύεται τόσο δυνατά δεν έχει φτάσει στα όρια της καταστροφής για μια γυναίκα ούτε ψυχικά αλλά ούτε και οικονομικά. Όπως δήλωσε: «Όχι , μαλάκας δεν υπήρξα ποτέ. Στο παρελθόν έχω φτάσει στο σημείο να μην έχω ούτε δραχμή στην τσέπη μου, αλλά ποτέ δεν ήταν η αιτία για αυτό μια γυναίκα. Καμιά απ’ όσες ήμουν ερωτευμένος δεν μου έφαγε ούτε μία δραχμή. Οι γυναίκες με έκαναν πλούσιο και όχι φτωχό». Δηλώνει ερωτευμένος με την γυναίκα του την Κατερίνα και την θεωρεί το άλλο του μισό.source:gossip-tv.gr
top