Τα 10 μεγαλύτερα 

«μαργαριτάρια» πολιτικών...


Γλώσσα λανθάνουσα…

Και οι… φωτισμένοι ηγέτες έχουν δικαίωμα στις γκάφες. Μόνο που οι δικές τους μένουν στην ιστορία. Διαβάστε τις δέκα καλύτερες όλων των εποχών στην παγκόσμια σύγχρονη ιστορία:
1. «Βασίλισσα Ελίζαμπεθ Τέιλορ».
Τάδε έφη ο Ταϊλανδός πρωθυπουργός Μπανχάρν Σίλπα Άρτσα, μιλώντας στην Βασίλισσα Ελισάβετ.






2. «Στο Ιράν δεν έχουμε ομοφυλόφιλους, όπως στην δική σας χώρα».

Τάδε έφη ο Ιαρνός πρόεδρος Μαχμούντ Αχμαντινεζαν αναφερόμενος στου Αμερικάνους αλλά σε διάλεξη του σε Κολομβιανό Πανεπιστήμιο.


3. «Δεν θα πλησίαζα ποτέ μία γυναίκα με μικρά στήθη».

Τάδε έφη ο Μπιλ Κλίντον αρνούμενος τις κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση στην Κάθλιν Γουίλεϊ.


4. «Η ζωή έγινε καλύτερη, η ζωή έχει γίνει πιο διασκεδαστική».

Τάδε έφη ο Γιόζεφ Στάλιν στα τέλη των 30ς, όταν η μαζική καταπίεση των μαζών ήταν στο ζενίθ.


5. «Δεν είμαι κομμουνιστής, ούτε το επαναστατικό κίνημα είναι. Είμαι μαρξιστής-Λενινιστής και θα είμαι μέχρι την τελευταία μέρα της ζωής μου».

Τάδε έφη Φιντέλ Κάστρο.


6. «Οι εχθροί μας είναι καινοτόμοι και πολυμήχανοι, το ίδιο είμαστε κι εμείς. Δεν σταματούν ποτέ να σκέφτονται νέους τρόπους για να βλάψουν την χώρα και τους ανθρώπους μας, το ίδιο κάνουμε κι εμείς».

Τάδε έφη Τζορτζ Μπους.


7. «Αυτή είναι μία σπουδαία μέρα για την Γαλλία».

Τάδε έφη ο Ρίτσαρντ Νίξο στην κηδεία του Γάλλου προέδρου Σαρλ ντε Γκολ.


8. «Έχω βρεθεί σε 57 πολιτείες. Νομίζω ότι έχει μείνει ακόμα μία».

Τάδε έφη ο Μπαράκ Ομπάμα κατά την προεκλογική του εκστρατεία.


9. «Δεν είμαστε χωρίς ολοκληρωμένο έργο. Καταφέραμε να μοιράσουμε την φτώχεια ισόποσα».

Τάδε έφη ο Βιετναμέζος Υπουργός εξωτερικών Νγκουέν Κο Θατς.


10. «Ήμουν στην Γερμανία το Σαββατοκύριακο και ο πρόεδρος Πούτιν της Γερμανίας έβγαλε ένα από τους λόγους της εποχής του ψυχρού πολέμου».

Τάδε έφη Τζον Μακκέιν (αντίπαλος του Μπαράκ Ομπάμα). 
source:newsbeast.gr
top