Πόλεμος στην οικογένεια 

του Αλ Καπόνε...

Άγγελος Ανδρέου
Σπάει το omerta η ανηψιά του αρχιμαφιόζου Αλ Καπόνε, με την απόφαση της να εκδώσει τη βιογραφία του θείου της, προκαλώντας το μένος της υπόλοιπης οικογένειας.

Η 70χρονη Deidre Marie Capone αποφάσισε να κάνει αυτό που δεν τολμούσαν όλα τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.

Το Φθινόπωρο λοιπόν αναμένεται να βγει το πρώτο της βιβλίο για τη ζωή του θρυλικού Αλ Καπόνε, του θείου της, με τον τίτλο: “Uncle Al Capone”.

“Ο άνθρωπος είναι νεκρός εδώ και 60 χρόνια. Ποιο το νόημα να βγάλεις δημόσια τη ζωή του, μετά από τόσο καιρό”, διερωτήθηκε η δισέγγονη του Καπόνε, που μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, έχουν προειδοποιήσει την Deidre Marie ότι αν εκδοθεί το βιβλίο, θα ζητήσουν την εξαίρεση της από την κληρονομιά του Καπόνε.

«Το ότι ήμουν η ανηψιά του Αλ Καπόνε μου στοίχισε πάρα πολλά πράγματα στη ζωή», λέει η Deidre Marie, προσθέτωντας ότι αναγκάστηκε να αλλάξει το επίθετο της προκειμένου να μπορέσει να βρει δουλειά αργότερα ως ενήλικη.

«Γιατί όταν ήμουν παιδί, οι μαμάδες δεν άφηναν του συμμαθητές μου να παίξουν μαζί μου», καταλήγει με παράπονο η ανηψιά του αρχιμαφιόζου.

Πάντως η οικογένεια εκτός από το βιβλίο έχει να λύσει και ένα άλλο πρόβλημα.

Προσφάτως ένας άνδρας, ονόματι Chris Knight ισχυρίζεται ότι είναι δισέγγονος του Αλ Καπόνε.

«Ο πατέρας μου ήταν ένας Καπόνε και η απόδειξη βρίσκεται  στο αίμα μου», λέει ο Knight, ο οποίος ζητάει εξέταση DNA προκειμένου να πειστούν όλοι ότι είναι απόγονος του.

«Αν ο θείος μου ήταν ζωντανός ή αν η σεχτα εξακολουθούσε να είναι ενεργή, τότε αυτός ο άνθρωπος θα βρισκόταν κάποια στιγμή στον πάτο ενός ποταμού», προειδοποίησε η Deidre Marie. 
source:cosmo.gr
top