Νίκος Βέρτης: «Η δημοσιότητα χαλάει τη φιλία μου με τον Ρέμο»

Νίκος Βέρτης: 

«Η δημοσιότητα χαλάει 

τη φιλία μου με τον Ρέμο»

Για πρώτη φορά, ο Νίκος Βέρτης μιλάει ανοιχτά για τη φιλία του με τον Αντώνη Ρέμο... «Με τον Αντώνη είμαστε κολλητοί φίλοι. Και στη δουλειά πάνω λέει ο καθένας στον άλλον την άποψή του, όπως είναι φυσικό. Εξάλλου, όλοι οι καλοί χωράνε. Ο Αντώνης είναι άλλο πράγμα, εγώ άλλο και ο κάθε καλλιτέχνης έχει το δικό του στυλ. Αλλά δεν πιστεύω πως υπάρχει ανταγωνισμός. Υπάρχουν πολλοί τραγουδιστές και ο καθένας έχει τον κόσμο του. Με τον Αντώνη θα βγούμε έξω για φαγητό, θα διασκεδάσουμε όπως κάνουν οι φίλοι». Ο Νίκος Βέρτης συνεχίζει μιλώντας για τη φιλία του με τον Αντώνη Ρέμο: «Πιο πολύ χαλάει τη φιλία μας η δημοσιότητα παρά τη φτιάχνει. Εμένα δεν μου αρέσει να με φωτογραφίζουν, ο Αντώvns δεν έχει πρόβλημα, είναι πιο χαλαρός».
source:gossip-tv.gr
top