Βίκυ Χατζηβασιλείου...

«Όταν πάω σπίτι μου, κλαίω με την ησυχία μου»

Βίκυ Χατζηβασιλείου
Σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», η Βίκυ Χατζηβασιλείου μίλησε για την ανανέωση του συμβολαίου της με τον Alpha, για το «Πάμε Πακέτο», αλλά και για τα πράγματα που η ίδια απεχθάνεται στην τηλεόραση.

«Ανανέωσα το συμβόλαιό μου για άλλα δυο χρόνια» λέει η παρουσιάστρια του «Πάμε Πακέτο», ενώ παραδέχεται ότι η ίδια δεν δέχθηκε μείωση αποδοχών: «Δεν μου έγινε μείωση του μισθού γιατί είμαι τέσσερα χρόνια με τα ίδια χρήματα. Και όταν η εκπομπή αντικειμενικά είναι πετυχημένη και εγώ παραμένω με την ίδια αμοιβή, αυτό θεωρείται “μείωση”».

Εξηγεί επίσης πως σχεδόν σε κάθε εκπομπή της καταβάλει προσπάθεια για να μην κλάψει: «Συγκινούμαι και πολλές φορές βουρκώνω, συγκρατούμαι όμως, γιατί δεν θέλω να πουν ότι η Βίκυ δακρύζει» λέει. «Όταν όμως πάω σπίτι μου κλαίω με την ησυχία μου. Το ευχαριστιέμαι».

Τέλος, δεν διστάζει να τα βάλει με τις κουτσομπολίστικες εκπομπές: «Δεν μπορώ να καταλάβω πώς ένας άνθρωπος βγαίνει δημόσια σε ένα πάνελ και προσβάλλει με αυτά που λέει έναν άλλον και δημιουργεί μια εντύπωση, ενώ δεν ξέρει ουσιαστικά αυτόν που κριτικάρει» σχολιάζει καυστικά, ενώ προσθέτει πως η τηλεόραση γενικότερα έχει ακολουθεί μια «φθίνουσα» πορεία. 
source:yupi.gr
top