Μ. Θεοδωράκη στο TLIFE: 

''Το διαζύγιό μου με το 

Greek Idol ήταν συνεναιτικό''!

Η Μάρω Θεοδωράκη μιλάει στο TLIFE για τις διακοπές της: ''Βρίσκομαι στο εξοχικό μου στη Νάουσα της Πάρου με την οικογένειά μου. Ευελπιστώ να μείνω μέχρι τέλος του μήνα. Χαλαρώνουμε οικογενειακώς και με φίλους'', δηλώνει.

Η πρώην κριτής του Greek Idol έχει πάρα πολλές θεατρικές υποχρεώσεις κι έχει αναλάβει και τη μουσική επένδυση για μια ταινία στο εξωτερικό. Προς το παρόν δεν έχει προγραμματίσει κάποια τηλεοπτική δουλειά. Όσον αφορά όμως το Greek Idol... ''Ήταν συνεναιτικό το διαζύγιό μου με την εκπομπή. Δεν μπορώ να δεσμευτώ από τώρα για το Μάρτιο γιατί έχω πάρα πολλές υποχρεώσεις και προτιμώ να απέχω. Η παραγωγή του Greek Idol θα γίνει πολύ αργά'', τονίζει.

Το Greek Idol ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για εκείνη και κρατά μόνο τις καλές στιγμές. Ακόμη δεν γνωρίζει αν θα της λείψει η τηλεόραση ή όχι.

Με τα υπόλοιπα μέρη της κριτικής επιτροπής δεν έχει πολλές επαφές, καθώς ο καθένας βρίσκεται σε διακοπές.

Αυτό που της λείπει από την τηλεόραση είναι προγράμματα για νέους. Αν και η ίδια δεν προλαβαίνει να βλέπει πολύ τηλεόραση θεωρεί πως κάτι για εφήβους και για παιδιά θα ήταν πολύ καλό, κάτι για τις ηλικίες 15 - 18.
source:tlife.gr
top