Μαρία Σολωμού...

Οι ανασφάλεις ενός sex symbol!

Μαρία Σολωμού
Επτά καλλίγραμμες κυρίες της showbiz αποκαλύπτουν τη σχέση τους με το μπικίνι τους και μοιράζονται με το People τα μυστικά της σέξι εμφάνισής τους στην παραλία.

Αισθάνεσαι άνετα όταν σε φωτογραφίζουν με το μαγιό σου;
Δεν αισθάνομαι ποτέ άνετα όταν με φωτογραφίζουν paparazzi. Συνήθως αυτό το κάνουν σε προσωπικές μου στιγμές, δεν το παίρνω είδηση, το καταλαβαίνω εκ των υστέρων και όταν το βλέπω το αποτέλεσμα εκνευρίζομαι.

Ποιο είναι το σωστό μαγιό για σένα;
Έχω πάρα πολλά διαφορετικά είδη μαγιό που μου αρέσουν. Τελευταία φοράω μπικίνι, μπερδεύω τα χρώματα και φαίνονται όλα διαφορετικά. Το μόνο που θέλω είναι να είναι χαμηλοκάβαλα τα σλιπάκια.

Τι κάνεις όταν είναι να βάλεις το μπικίνι σου, για πρώτη φορά, στην παραλία;
Στην αρχή του κάθε χρόνου, συνήθως δεν μου κάνει το περσινό μπικίνι. Ευτυχώς, αυτά που έχω εγώ είναι με κορδονάκια στα πλάγια, οπότε τα φτιάχνω, τα φέρνω στα μέτρα μου και φαίνονται όλα τέλεια. Αν χρειαστεί, αν έχει ξεφύγει τόσο πολύ η κατάσταση, μία μικρή δίαιτα προσπαθώ να την κάνω. Συνήθως κόβω μαχαίρι τα γλυκά.

Ποια είναι κατά τη γνώμη σου η ωραιότερη Ελληνίδα με μπικίνι;

Τι σου αρέσει και τι δεν σου αρέσει στο σώμα σου;
Από πού να αρχίσω; Μου αρέσουν τα πόδια μου. Όλα τα υπόλοιπα, όμως, θα τα άλλαζα, δεν έχω πρόβλημα.
source:yupi.gr
top