Χρήστος Αφρουδάκης...

"Όσα μου έμαθαν οι γυναίκες"

Αφρουδάκης Χρήστος
Φλερτ, σχέσεις, σεξ, απιστία, ζήλια, έρωτας, καψούρα, αγάπη. 9 διάσηµοι ωραίοι άντρες µοιράζονται µαζί µας όσα τους έµαθε η ζωή για τις γυναίκες.
•Οι γυναίκες είναι σπάνιο, µυστήριο είδος. Χρειάζονται φροντίδα και στήριξη. Πρέπει να µοιράζεσαι πολλά  µε µια κοπέλα, από κοινές εξόδους µέχρι σκέψεις και συναισθήµατα.

•∆εν είµαι από τους άντρες που, όταν βγουν µε κάποια, θα της ανοίξουν την πόρτα ή θα της κάνουν εξυπηρετήσεις – αυτά γίνονταν κάποτε. Ούτε θα της το παίξω ο άντρας ο πολλά βαρύς, αλλά ούτε και «ό,τι θες εσύ, αγάπη µου». Ακολουθώ το «παν µέτρον άριστον». Πρέπει να είσαι ο εαυτός σου, να την κάνεις να µη βαρεθεί και, φυσικά, να δείξεις ότι ως άντρας έχεις το πάνω χέρι, ότι είσαι αρσενικό, για να σε σεβαστεί.

•∆εν κάνω τρέλες στον έρωτα, γιατί ως χαρακτήρας είµαι συγκρατηµένος. Θέλω να εκφράζω τα συναισθήµατά µου, αλλά ως εκεί. Από κει και πέρα, περιµένω να δω αν θα υπάρξει ανταπόκριση. Νοµίζω ότι µε έχουν ερωτευτεί αρκετά. Αυτό φαίνεται από τις πράξεις, όχι από τα λόγια. Το καταλάβαινα πως µ’ αγαπούσε κάποια όταν προσαρµοζόταν στο δικό µου πρόγραµµα, που είναι σκληρό και απαιτητικό, όταν έκανε υποχωρήσεις.

•Ζηλεύω όταν είµαι σοβαρά σε µια σχέση, ειδικά τον πρώτο καιρό. Όταν στην πορεία αισθανθώ σιγουριά και ασφάλεια, τότε ζηλεύω λιγότερο. Έχω κάνει σκηνές, θυµώνω, κρατάω µούτρα, αλλά σε νορµάλ πλαίσια. Ποτέ δεν άνοιξα τσάντες και ποτέ δεν έψαξα κινητό.

•∆εν έχω υπάρξει άπιστος ούτε για µία στιγµή, γιατί δεν µπαίνω σε πειρασµούς. Και πώς να µπω, δηλαδή, όταν δε βγαίνω συχνά έξω κι έχω ένα τόσο βαρύ πρόγραµµα; Άσε που δε µ’ αρέσει να απατώ. Προτιµώ να τελειώσω µια σχέση αν δε µε ικανοποιεί και µετά να πάω παρακάτω. ∆εν ξέρω αν µε έχουν απατήσει, δεν το έµαθα ποτέ.source:yupi.gr
top