Ν. Βέρτης: ''Είμαι αλητάκος 

στις σχέσεις μου''

Ο γνωστός τραγουδιστής Νίκος Βέρτης μίλησε στην εφημερίδα ''Thema People'' για την κρίση που υπάρχει στα νυχτερινά μαγαζιά, τις σχέσεις που είχε στο παρελθόν, τη φιλία του με τον Αντώνη Ρέμο και αποκάλυψε πως θα απέχει από την νυχτερινή διασκέδαση για ένα χρόνο.

Ο Νίκος βέρτης μιλάει για την οικονομική κρίση που χτύπησε και τα κέντρα διασκέδασης. ''Τα μαγαζιά που δούλεψαν είναι μετρημένα στο ένα χέρι. Πιστεύω ότι φταίει η οικονομική κρίση, ο κόσμος φοβάται και για να δώσει χρήματα πρέπει να περάσει πολύ καλά, κάτι που δεν συμβαίνει εύκολα'' υπογραμμίζει.

Γιατί ο Νίκος Βέρτης δεν θέλει να συνεργάζεται με άλλους καλλιτέχνες; ''Νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολες οι συνεργασίες και επίσης θέλω να έχω καλές σχέσεις με τους συναδέλφους μου. Η συνεργασία είναι σαν μια σχέση, τα φτιάχνεις με κάποιον. Το να συνυπάρχεις και να ταιριάζεις είναι δύσκολο. Στην πίστα δεν μπορώ να είμαι ψεύτικος. Όταν δεν νιώθω καλά το δείχνω. Όταν είμαι μόνος μου θα γυρίσω το πρόγραμμα στις μπαλάντες και θα μου αρέσει. Δεν θα έχω την υποχρέωση να έχω ένα συνάδελφο και να ακολουθήσω το πρόγραμμα'', τόνισε.

Ο δημοφιλής τραγουδιστής μίλησε και για τον κολλητό του φίλο, Αντώνη Ρέμο και δήλωσε ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τους. '' Άλλο η δουλειά, άλλο η φιλία. Με τον Αντώνη είμαστε κολλητοί φίλοι. Και στη δουλειά πάνω λέει ο καθένας την άποψη του, όπως είναι φυσικό. Εξάλλου όλοι οι καλοί χωράνε. Ο Αντώνης είναι άλλο πράγμα, εγώ άλλο και ο κάθε καλλιτέχνης έχει το δικό του στυλ. Αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχει ανταγωνισμός''.

Ο Νίκος Βέρτης μίλησε και για την αρνητική επίδραση που έχει η δημοσιότητα στη φιλία τους. ''Πιο πολύ τη χαλάει τη φιλία μας η δημοσιότητα παρά τη φτιάχνει. Εμένα δεν μου αρέσει να με φωτογραφίζουν, Ο Αντώνης δεν έχει πρόβλημα είναι πιο χαλαρός'', είπε, αναφερόμενος στις φωτογραφίες των περιοδικών από τις κοινές τους διακοπές στο νησί των ανέμων.

Φανερά ενοχλημένος για τις φωτογραφίες των περιοδικών δήλωσε: '' Πριν από ενάμιση μήνα μπου ήμουν στη Μύκονο, με την παρέα μου πήγα στην Ψαρού για μπάνιο, κάτι που πριν από τρια χρόνια ούτε θα το σκεφτόμουν. Αλλά πήγα γιατίμου αρέσει αυτή η παραλία. Δεν σου κρύβω ότι όταν με είδα στα περιοδικά το μετάνιωσα. Καλύτερα να με κράζουν για τη μουσική μου, παρά να με παινεύουν  για το κορμί μου''.

Φέτος το χειμώνα ο γνωστός τραγουδιστής δεν θα βρίσκεται σε κάποιο μαγαζί. '' Δεν θα δουλέψω στην Αθήνα. Θέλω να σταματήσω για ένα χρόνο, γιατί θέλω να ετοιμάσω τη νέα μου δισκογραφική δουλειά, που θέλω να είναι δυνατή. Επίσης επειδή τραγουδάω συνεχόμενα 13 χρόνια θεωρώ ότι πρέπει κι εγώ να ξεκουραστώ, αλλά και ο κόσμος'', είπε χαρακτηριστικά.

Τέλος μίλησε για τις γυναίκες της ζωής του. ''Έχω κάνει μόνο τρεις μόνιμες σχέσεις στη ζωή μου. Είχα μια σχέση 7,5 χρόνια και έχω χωρίσει εδώ και τέσσερα χρόνια. Ποτέ δεν κυκλοφόρησε φωτογραφία μας. Από τότε είχα τις περιπέτειες μου, αλλά τίποτα μόνιμο. Δεν θα σου κρύψω ότι είμαι λίγο αλητάκος στις σχέσεις μου'', είπε.source:tlife.gr
top